Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Зміст навчання англомовного професійно орієнтованого монологічного мовлення майбутніх технологів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Волкова, О. А.
dc.date.accessioned 2019-04-15T07:32:36Z
dc.date.available 2019-04-15T07:32:36Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Волкова, О. А. Зміст навчання англомовного професійно орієнтованого монологічного мовлення майбутніх технологів / О. А. Волкова // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні та історичні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. СXХІІ (122). – С. 18-26. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24176
dc.description.abstract У статті розглядається питання відбору змісту навчання англомовного професійно орієнтованого монологічного мовлення студентів напряму підготовки “Хімічна технологія”. Визначаються багаторівнева процедура та принципи відбору змісту навчання англомовного професійно орієнтованого монологічного мовлення (ПОММ) студентів цього напряму підготовки. Аналізуються та описуються компонентний склад змісту навчання англомовного професійно орієнтованого монологічного мовлення та його складові у контексті забезпечення всебічного комплексного розвитку особистості, що має знання, уміння і навички для подальшого самостійного розвитку і вдосконалення. Досліджуються та визначаються: тематика та комунікативні ситуації, найбільш вживані у професійних сферах спілкування майбутніх технологів; ролі, які вони можуть виконувати в залежності від виробничої функції; критерії та джерела відбору текстового і мовного матеріалу для формування англомовної компетентності у професійно орієнтованому монологічному мовленні студентів напряму підготовки “Хімічна технологія”. ua
dc.description.abstract The article deals with the problems of content selection for teaching English profession-oriented monologue speech to students specialized in Chemical Technology. The multi-level procedure and principles of content selection for teaching profession-oriented monologue speech to students studying in this field have been defined. The component structure of the content for teaching professionoriented monologue speech and its constituents have been analyzed and described in the context of comprehensive and integrated development of the person that has knowledge and skills for further self-development and improvement. The topics and communicative situations often used in professional spheres of future technologists, the roles they perform depending on their production function, the criteria and sources of text and language material selection for teaching English profession-oriented monologue speech to students specialized in Chemical Technology have been investigated and determined. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject зміст навчання ua
dc.subject англомовне професійно орієнтоване монологічне мовлення ua
dc.subject процедура відбору ua
dc.subject компонентний склад ua
dc.subject критерії відбору ua
dc.subject фахівець напряму підготовки “Хімічна технологія” ua
dc.subject content of teaching ua
dc.subject profession-oriented monologue speech ua
dc.subject process of content selection ua
dc.subject criteria for content selection ua
dc.subject specialist in the field of chemical technology ua
dc.subject.classification 372.461:111 ua
dc.title Зміст навчання англомовного професійно орієнтованого монологічного мовлення майбутніх технологів ua
dc.title.alternative Content of teaching English profession-oriented monologue speech to future technologists ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу