У статті розглядається питання відбору змісту навчання англомовного професійно
орієнтованого монологічного мовлення студентів напряму підготовки “Хімічна технологія”.
Визначаються багаторівнева процедура та принципи відбору змісту навчання англомовного
професійно орієнтованого монологічного мовлення (ПОММ) студентів цього напряму підготовки.
Аналізуються та описуються компонентний склад змісту навчання англомовного професійно
орієнтованого монологічного мовлення та його складові у контексті забезпечення всебічного
комплексного розвитку особистості, що має знання, уміння і навички для подальшого
самостійного розвитку і вдосконалення. Досліджуються та визначаються: тематика та
комунікативні ситуації, найбільш вживані у професійних сферах спілкування майбутніх
технологів; ролі, які вони можуть виконувати в залежності від виробничої функції; критерії та
джерела відбору текстового і мовного матеріалу для формування англомовної
компетентності у професійно орієнтованому монологічному мовленні студентів напряму
підготовки “Хімічна технологія”.
The article deals with the problems of content selection for teaching English profession-oriented
monologue speech to students specialized in Chemical Technology. The multi-level procedure and
principles of content selection for teaching profession-oriented monologue speech to students studying
in this field have been defined. The component structure of the content for teaching professionoriented
monologue speech and its constituents have been analyzed and described in the context of
comprehensive and integrated development of the person that has knowledge and skills for further
self-development and improvement. The topics and communicative situations often used in
professional spheres of future technologists, the roles they perform depending on their production
function, the criteria and sources of text and language material selection for teaching English
profession-oriented monologue speech to students specialized in Chemical Technology have been
investigated and determined.