У статті на прикладі навчальної дисципліни “Методика навчання інформатики” автор пропонує способи формування готовності студентів до викладання інформатики у початковій школі. Проведено аналіз дефініцій “готовність”, “готовність до діяльності”, “психологічна готовність” та на основі проведеного аналізу, автор пропонує означення поняття “готовність до викладання інформатики”. Виокремлено особливості організації та проведення та практичних
занять з “Методики інформатики у початковій школі”. Запропоновано приклад одного з таких занять. ІКТ компонент відіграє особливу роль у формуванні готовності майбутнього вчителя до професійної діяльності. Використання віртуальної стіни Padlet, дозволяє студентам вільно завантажувати електронні матеріали та використовувати їх у своїй подальшій педагогічній діяльності. Представлено результати впровадження розроблених вимог, умов, якостей які дозволяють формувати готовність студентів до викладання інформатики у початковій школі.
In the article on the example of educational discipline “Methods of the studies informatics” author
offers the methods of modelling readiness of students to teaching informatics in elementary school. An
author conducts the analysis of definitions “readiness”, “readiness to activity”, “psychological
readiness” and on the basis of the conducted analysis, determination of concept “readiness to teaching of
informatics” offers. The features of organization and realization and practical employments are
distinguished after “Methods of informatics in elementary school” and the example of one is offered of
such employments. The results of introduction of the worked out requirements, terms, internal’s are
presented which allow to form readiness of students to teaching of informatics in elementary school.