Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування конструктивно-технологічної компетентності майбутніх інженерів з точки зору системного підходу

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Нізовцев, А. В.
dc.date.accessioned 2019-04-10T09:39:25Z
dc.date.available 2019-04-10T09:39:25Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Нізовцев, А. В. Формування конструктивно-технологічної компетентності майбутніх інженерів з точки зору системного підходу / А. В. Нізовцев // Наукові записки. Серія : Педагогічні та історичні науки. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. CXV (115). - C. 140-149. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24130
dc.description.abstract У статті розглядається проблема формування конструктивно-технологічної компетентності інженерів з точки зору системного підходу, обґрунтовується необхідність використання його принципів в психолого-педагогічних дослідженнях. Конструктивно-технологічна компетентність інженерів аналізується за алгоритмом системного розгляду об’єктів педагогічної інженерії. Визначені структурні елементи системи конструктивно-технологічної компетентності та показано специфіку їх ієрархічного розташування. Розкриті особливості впливу елементів конструктивно-технологічної компетентності, їх інтегративний характер, взаємодію і місце в структурі системи інженерної діяльності. ua
dc.description.abstract В статье рассматривается проблема формирования конструктивно-технологической компетентности инженеров с точки зрения системного подхода, обосновывается необходимость использования его принципов в психолого-педагогических исследованиях. Конструктивно-технологическая компетентность инженеров анализируется по алгоритму системного рассмотрения объектов педагогической инженерии. Определены структурные элементы системы конструктивно-технологической компетентности и показана специфика их иерархического размещения. Раскрыты особенности влияния элементов конструктивно-технологической компетентности, их интегрированный характер, взаимодействие и место в структуре системы инженерной деятельности. ua
dc.description.abstract The problem of forming of constructive-technological competence of engineers from the point of view of the systematic approach is considered in the article. The necessities of using its principles in the psychological and pedagogical investigations are grounded. The constructive-technological competence of engineers is analysed after algorythm of the systematic consideration of objects in pedagogic engineering. The structural elements of the system of constructive-technological competence were determined and the specificity of their hierarchical placing was shown. The peculiarities of influence of the elements of constructive-technological competence, their integrated character, the interaction and place in the structure of the system of engineering activities were disclosed. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject компетенція ua
dc.subject формування конструктивно-технологічної компетентності ua
dc.subject методологія ua
dc.subject системний підхід ua
dc.subject виробнича діяльність ua
dc.subject компетенция ua
dc.subject формирование конструктивно-технологической компетентности ua
dc.subject методология ua
dc.subject системный подход ua
dc.subject производственная деятельность ua
dc.subject competence ua
dc.subject forming of constructive-technological competence ua
dc.subject methodology ua
dc.subject systematic approach ua
dc.subject production activity ua
dc.subject.classification 378:005.6 ua
dc.title Формування конструктивно-технологічної компетентності майбутніх інженерів з точки зору системного підходу ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу