Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Мотивація студентів до оволодіння іноземною мовою в умовах навчальної автономії

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чехратова, О. А.
dc.date.accessioned 2019-04-10T08:44:20Z
dc.date.available 2019-04-10T08:44:20Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Чехратова, О. А. Мотивація студентів до оволодіння іноземною мовою в умовах навчальної автономії / О. А. Чехратова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 65. – С. 111-117. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24125
dc.description.abstract іноземної мови зокрема. У статті розглядаються види мотивації, їх взаємозалежність із розвитком навчальної автономії, а також зв’язок із вивченням іноземної мови й оволодінням комунікативною компетентністю. У роботі описуються результати дослідження, що було проведено на базі різних закладів освіти з метою визначення типу мотивації студентів до навчання, аналізуються відповіді на окремі питання дослідження. Проведена робота показала, що студенти незалежно від закладу освіти та спеціальності, загалом, володіють внутрішньою мотивацією, яка необхідна для вивчення іноземної мови. Пропонуються шляхи залучення студентів до активної роботи, створення ситуацій успіху, зацікавлення і мотивації для сприятливих умов розвитку навчальної автономії. ua
dc.description.abstract In the conditions of learner autonomy, the issue of students’ motivation for studying in general, as well as mastering a foreign language arises. The article deals with the types of motivation, their interdependence with the development of learner autonomy, as well as the connection with mastering a foreign language and the acquiring the communicative competence. The article describes the results of the research conducted on the basis of various educational institutions in order to determine the type of motivation of students for studying; it also analyzes the answers to separate questions of the research. The conducted work showed that students, regardless of the educational institution and major, generally have an internal motivation that is necessary for mastering a foreign language. Ways of involving students to active work are offered, such as creating situations of success, developing their interest and motivation for improving the conditions for the developing learner autonomy. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject навчальна автономія ua
dc.subject внутрішня мотивація ua
dc.subject зовнішня мотивація ua
dc.subject інструментальна мотивація ua
dc.subject інтеграційна мотивація ua
dc.subject самомотивування ua
dc.subject студентоцентроване навчання ua
dc.subject комунікативна компетентність ua
dc.subject learner autonomy ua
dc.subject internal motivation ua
dc.subject external motivation ua
dc.subject instrumental motivation ua
dc.subject integration motivation ua
dc.subject self-motivation ua
dc.subject student-centered learning ua
dc.subject communicative competence ua
dc.subject.classification 378.147 ua
dc.title Мотивація студентів до оволодіння іноземною мовою в умовах навчальної автономії ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу