Ефективним засобом реалізації гуманітарної функції методології науки у шкільному
навчанні є ознайомлення учнів з творчістю видатних представників науки і техніки, спрямованим на розкриття явищ природи і створення нової техніки, з гуманістичними і морально-етичними сторонами життя і діяльності вчених. Аналіз ціннісних аспектів сучасної фізики на базі історичного матеріалу (використання атомної енергії, забруднення атмосфери і розв’язання екологічних проблем за допомогою фізики тощо) сприяє вихованню морального громадянина і
гуманіста.
The effective mean of realization of humanitarian function of science methodology in school studies
is an acquaintance of students with creation of prominent representatives of scitech, sent to opening of
the phenomena of nature creation of new technique, with humanism and by морально-етическими
parties of life and activity of scientists. Analysis of the valued aspects of modern physics on a base assists
історического material (use of atomic energy, contamination of atmosphere decision of ecological
problems by means of physics and others like that) to education of moral citizen and humanist.