Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Характеристика сучасних підходів у вихованні у майбутніх учителів початкової школи відповідального ставлення до взаємодії із сім’єю молодшого школяра

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Литвин, В. А.
dc.date.accessioned 2019-04-08T11:43:55Z
dc.date.available 2019-04-08T11:43:55Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Литвин, В. А. Характеристика сучасних підходів у вихованні у майбутніх учителів початкової школи відповідального ставлення до взаємодії із сім’єю молодшого школяра / В. А. Литвин // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 65. – С. 55-60. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24098
dc.description.abstract У статті схарактеризовано сучасні підходи у вихованні у майбутніх учителів початкової школи відповідального ставлення до взаємодії із сім’єю молодшого школяра. Розкрито актуальні завдання сучасного родинного виховання, місце і роль сім’ї у вихованні молодшого школяра, які заплановані в межах вивчення дисциплін психолого-педагогічного циклу. Виокремлено основні аспекти підготовки студентів педагогічних ЗВО до роботи з батьками учнів початкових класів. Визначено чинники, що зумовлюють пошук нових підходів до професійно-виховної підготовки майбутнього вчителя. Проаналізовано навчальний план, навчальні програми, підручники та навчальні посібники, що рекомендовані для студентів педагогічних ЗВО спеціальності 013 Початкова освіта. ua
dc.description.abstract The article deals with characterizing modern approaches of training future primary school teachers to have responsible attitude to cooperate with families of primary school students. The urgent tasks of modern family education, the place and role of the family in the upbringing of the junior pupil, which are planned within the framework of studying the disciplines of the psycho-pedagogical cycle, are revealed. Basic aspects of training students at pedagogical higher educational establishments to cooperate with families of primary school students are singled out. Factors determining a search for new approaches to future teacher’s vocational training are examined. The article analyzes curriculums, syllabuses, textbooks and workbooks, recommended for students of 013 Primary education specialty at pedagogical higher educational establishments. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject виховання ua
dc.subject професійно-виховна підготовка ua
dc.subject сучасні підходи ua
dc.subject школа ua
dc.subject сім’я ua
dc.subject взаємодія сім’ї та школи ua
dc.subject training ua
dc.subject vocational training ua
dc.subject modern approaches ua
dc.subject school ua
dc.subject family ua
dc.subject family – school cooperation ua
dc.subject.classification 37.064.1 ua
dc.title Характеристика сучасних підходів у вихованні у майбутніх учителів початкової школи відповідального ставлення до взаємодії із сім’єю молодшого школяра ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу