Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теоретичний аналіз сутності терміна «Соціокультурна компетентність»

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Курінна, Л. В.
dc.date.accessioned 2019-04-08T11:24:39Z
dc.date.available 2019-04-08T11:24:39Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Курінна, Л. В. Теоретичний аналіз сутності терміна «Соціокультурна компетентність» / Л. В. Курінна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 65. – С. 49-55. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24089
dc.description.abstract У статті надано результати теоретичного аналізу сутності терміна «соціокультурна компетентність». Розглянуто дефініції основоположних для дослідження понять «компетентність» і «соціокультурна компетентність» з позицій різних науковців, на їх основі сформульовано авторські визначення цих термінологічних одиниць. Проаналізовано ознаки, види, характеристики та структурні компоненти соціокультурної компетентності, запропоновані вітчизняними та зарубіжними вченими; здійснено спробу їх порівняти, виділити спільне та відмінне, узагальнити, висвітлити доцільність їх розгляду в контексті дослідження. Особливу увагу акцентовано на компонентному складі досліджуваного виду компетентності, а саме: розглянуто різні підходи дослідників до цього питання, розкрито сутність запропонованих ними компонентів, виявлено спільні думки щодо обов’язкових складників соціокультурної компетентності ua
dc.description.abstract The article describes the results of theoretical analysis of the essence of the concept «sociocultural competence». In this study, the researchers present the collection of the definitions of the key concepts «competence» and «sociocultural competence» given by the eminent scientists. The author suggests own definition of the concept. The paper presents the analysis of the main features, types, characteristics and structural components of sociocultural competence proposed by native and foreign scientists. The author also attempts to compare the definitions and identify general and differences, generalize and prove the importance of deep analysis of the given concepts for the study. The author pays special attention on the structure of the sociocultural competence, describes the approaches of the scientists to studying components, presents the essence of the structural components of the concept and reveals general opinions on obligatory components of sociocultural competence. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject соціальний ua
dc.subject культурний ua
dc.subject компетентність ua
dc.subject соціокультурна компетентність ua
dc.subject знання ua
dc.subject вміння ua
dc.subject навички ua
dc.subject якості ua
dc.subject social ua
dc.subject cultural ua
dc.subject competence ua
dc.subject sociocultural competence ua
dc.subject knowledge ua
dc.subject skills ua
dc.subject experience ua
dc.subject personal qualities ua
dc.subject.classification 316.61-047.22:001.101 ua
dc.title Теоретичний аналіз сутності терміна «Соціокультурна компетентність» ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу