ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Ikonnikova, M. V. | |
dc.date.accessioned | 2019-04-08T10:53:46Z | |
dc.date.available | 2019-04-08T10:53:46Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Ikonnikova, M. V. Professional training of foreign language teachers in Germany : conceptual framework / M. V. Ikonnikova // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 65. – С. 45-49. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24086 | |
dc.description.abstract | The article deals with the problem of professional training of foreign language teachers in Germany through the prism of the main conceptual framework. It is highlighted that the requirements for professional training and retraining of foreign language teachers put forward the need to cultivate modern and competitive specialists who are able to update the content of the education process today. It is specified that professional training of foreign language teachers in Germany is based on the principles of continuity, integrativity, cultural development and professional growth. It is concluded that German training programmes for foreign language teachers are accorded with their needs for an integrated application of the knowledge obtained during professional pedagogical training | ua |
dc.description.abstract | Статтю присвячено проблемі професійної підготовки вчителя іноземної мови в Німеччині в контексті концептуальних засад. З’ясовано, що вимоги до професійної підготовки й перепідготовки вчителів іноземних мов актуалізують потребу в підготовці сучасних і конкурентоздатних фахівців, які здатні оновлювати зміст сучасного освітнього процесу. Зазначено, що професійна підготовка вчителів іноземних мов у Німеччині базується на принципах безперервності, інтегративності, культурного розвитку та професійного зростання. Зроблено висновок про те, що німецькі освітні програми підготовки вчителів іноземних мов відповідають потребам сьогодення щодо комплексного застосування знань, здобутих під час професійної педагогічної підготовки. | ua |
dc.language.iso | en | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | language education | ua |
dc.subject | foreign language teacher | ua |
dc.subject | philologist | ua |
dc.subject | professional training | ua |
dc.subject | concept | ua |
dc.subject | Germany | ua |
dc.subject | Ukraine | ua |
dc.subject | мовна освіта | ua |
dc.subject | вчитель іноземної мови | ua |
dc.subject | філолог | ua |
dc.subject | професійна підготовка | ua |
dc.subject | концепція | ua |
dc.subject | Німеччина | ua |
dc.subject | Україна | ua |
dc.subject.classification | 378.14:80(430) | ua |
dc.title | Professional training of foreign language teachers in Germany: conceptual framework | ua |
dc.type | Article | ua |