Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Методичні аспекти роботи піаніста-концертмейстера у хореографічному класі

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Зорін, В. В.
dc.date.accessioned 2019-04-08T10:03:58Z
dc.date.available 2019-04-08T10:03:58Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Зорін, В. В. Методичні аспекти роботи піаніста-концертмейстера у хореографічному класі / В. В. Зорін // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 65. – С. 42-45. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24085
dc.description.abstract У статті надано методичні рекомендації, доцільні для використання піаністами-концертмейстерами у роботі в хореографічному класі. Порівняно з музичним супроводом інших виконавців, цей тип професійної діяльності потребує наявності додаткових навичок і вмінь. Виділено провідну роль ритмічного начала, що виступає основою для створення хореографічного цілого. Підкреслено, що концертмейстер повинен мати широкий спектр знань, пов’язаний зі специфічною термінологією, яка має стосунок до практики танцю, історичними відомостями щодо функціонального призначення, особливостей виконання, характеру руху. Через зростання ролі комп’ютерного обладнання та його поширення в усіх сферах людської життєдіяльності необхідна наявність навичок їх практичного застосування. Зазначено, що концертмейстер-піаніст має вміти використовувати програмне забезпечення для відтворення, редагування та поширення аудіозаписів. Унаслідок застосування мережі Інтернет виникає можливість пошуку аудіофайлів потрібних музичних творів, аналізу їх різних версій і створення власних аранжувань. ua
dc.description.abstract The article presents methodical recommendations that are suitable for use by pianists-concertmasters in the choreographic classroom. Compared with the music of other performers, this type of professional activity requires additional skills and abilities. The leading role of the rhythmic beginning, which serves as the basis for creating a choreographic whole, is noted. It is emphasized that the concertmaster must have a wide range of knowledge related to specific terminology of dance practice, historical information on functional purpose, peculiarities of execution, character of movement. Due to the increasing role of computer equipment and its distribution in all spheres of human life, the skills of their practical application are required. It is noted that the pianist should be able to use the software to play, edit and distribute audio recordings. Due to the use of the Internet, it is possible to search audio files for the desired music, analyze their different versions and create their own arrangements. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject концертмейстер-піаніст ua
dc.subject хореографія ua
dc.subject танець ua
dc.subject ритм ua
dc.subject програмне забезпечення ua
dc.subject методичні рекомендації ua
dc.subject професійна діяльність ua
dc.subject concertmaster-pianist ua
dc.subject choreography ua
dc.subject dance ua
dc.subject rhythm ua
dc.subject software ua
dc.subject methodical recommendations ua
dc.subject professional activity ua
dc.subject.classification 78.421:793.3 ua
dc.title Методичні аспекти роботи піаніста-концертмейстера у хореографічному класі ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics