Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Система навчання фізики і контролю та самоконтролю знань з фізики курсантів морських ЗВО з використанням креолізованих текстів та інтелектуальних карт

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Паніна, О. П.
dc.date.accessioned 2019-04-06T11:56:08Z
dc.date.available 2019-04-06T11:56:08Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Паніна, О. П. Система навчання фізики і контролю та самоконтролю знань з фізики курсантів морських ЗВО з використанням креолізованих текстів та інтелектуальних карт / О. П. Паніна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 59. – С. 103-113. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24080
dc.description.abstract Стаття присвячена проблемі пошуку нових методик викладання фізики в умовах “кліпового” мислення суб’єктів навчання в межах сучасної “кліпової” культури, яка виникла внаслідок тотальної інформатизації суспільства. Обговорюються особливості викладання навчального матеріалу з фізики в навчальних закладах, де поколінню “цифрових аборигенів” надається навчальний матеріал у вигляді лінійного тексту, що призводить до неефективного засвоєння отриманої інформації. Аналізуються роботи вітчизняних та зарубіжних дослідників та науковців про специфічні особливості сприйняття інформації курсантами з “кліповим” мисленням, а також розглядаються методики навчання фізики, які використовують нетрадиційні методи надання навчальної інформації, а саме методика опорних сигналів В. Ф. Шаталова та метод інтелектуальних карт Т. Бьюзена. Пропонується методика надання навчального матеріалу у вигляді поєднання креолізованого тексту як засобу донесення лінійної інформації до індивіда з “кліповим” типом мислення та інтелектуальної карти як засобу контролю та самоконтролю ступеня її засвоєння. ua
dc.description.abstract The article is devoted to the problem of searching for new methods of teaching physics in conditions of net-thinking of subjects of learning within the limits of the modern “clip culture” that arose as a result of total informatization of society. There is describe a specificity of teaching the teaching material of physics in the form of linear text are discussed, which leads to inefficient acquisition of the information obtained. There is analyz the works of blighty and foreign scientists and researchers about the specific features of information perception by cadets with net-thinking, as well as methods for teaching physics that use non-traditional methods of providing educational information, namely the method of reference signals by V. F. Shatalov and the method of mindmaps by T. Buzan. There is propose the method of providing educational material in the form of a combination of creolized text as a way of conveying linear information to an individual with a “clip” type of thinking and an intellectual picture as a way of controlling and self-controlling the degree of its assimilation is proposed. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject “кліпове” мислення ua
dc.subject інформаційно-комунікативні технології ua
dc.subject інформаційний потік ua
dc.subject лінійний текст ua
dc.subject опорний сигнал ua
dc.subject “сlip” culture ua
dc.subject net-thinking ua
dc.subject information and communication technologies ua
dc.subject information flow ua
dc.subject linear text ua
dc.subject.classification 371.385:53 ua
dc.title Система навчання фізики і контролю та самоконтролю знань з фізики курсантів морських ЗВО з використанням креолізованих текстів та інтелектуальних карт ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics