Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теоретико-методологічний аналіз понять «компетенція», «компетентність» і «професійна компетентність»

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дольнікова, Л. В.
dc.contributor.author Наконечна, М. В.
dc.date.accessioned 2019-04-06T11:07:44Z
dc.date.available 2019-04-06T11:07:44Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Дольнікова, Л. В. Теоретико-методологічний аналіз понять «компетенція», «компетентність» і «професійна компетентність» / Л. В. Дольнікова, М. В. Наконечная // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 65. – С. 35-41. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24075
dc.description.abstract У статті проаналізовано та обґрунтовано теоретичні підходи до визначення понять «компетенція», «компетентність» і «професійна компетентність», розглянуто їх зміст, суть і взаємозв’язок. Висвітлено погляди та трактування цих понять українськими й зарубіжними вченими. Узагальнено та уточнено зміст і сутність понять «компетенція», «компетентність» і «професійна компетентність», визначено їхні структурні компоненти. У досліджених науково-педагогічних джерелах однозначне трактування вченими цих понять відсутнє, однак проаналізовано їхній зв’язок. Компетенцію висвітлено як знання, досвід і навички, компетентність - як володіння компетенціями в конкретній галузі, професійну компетентність – як встановлений і сформований рівень професіоналізму фахівця в його професійній діяльності. У статті розглянуто ключові компетенції, які прийняті як обов’язкові Радою Європи на основі концепції професійно-особистісного розвитку фахівця. ua
dc.description.abstract The article analyzes and substantiates the theoretical approaches to the definition of the concept of «competence», «competency» and «professional competency» and their content, essence and interconnection are considered. The views and interpretation of these concepts by Ukrainian and foreign scholars are highlighted. The content and essence of the concepts of «competency», «competence» and «professional competency» are generalized and specified, their structural components are determined. In the investigated scientific and pedagogical sources there is no definite interpretation of these concepts by scientists, but their connection is analyzed. Competence is described as knowledge, experience and skills, competency – as a competence in a particular field, professional competency as established and formed level of professionalism of a specialist in his professional activities. The article considers the key competencies that are accepted as binding by the Council of Europe on the basis of the concept of professional and personal development of a specialist. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject компетенція ua
dc.subject компетентність ua
dc.subject професійна компетентність ua
dc.subject знання ua
dc.subject уміння ua
dc.subject досвід ua
dc.subject соціальна та професійна діяльність ua
dc.subject competence ua
dc.subject competency ua
dc.subject professional competency ua
dc.subject knowledge ua
dc.subject skills ua
dc.subject experience ua
dc.subject social and professional activities ua
dc.subject.classification 37.01-017.22 ua
dc.title Теоретико-методологічний аналіз понять «компетенція», «компетентність» і «професійна компетентність» ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу