Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особливості підготовки майбутніх практичних психологів до роботи в інклюзивному освітньому просторі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Даніліч-Скакун, А. А.
dc.date.accessioned 2019-04-06T11:03:09Z
dc.date.available 2019-04-06T11:03:09Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Даніліч-Скакун, А. А. Особливості підготовки майбутніх практичних психологів до роботи в інклюзивному освітньому просторі / А. А. Даніліч-Скакун // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 65. – С. 31-34. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24073
dc.description.abstract У статті розглянуто і проаналізовано особливості підготовки майбутніх практичних психологів до роботи в інклюзивному освітньому просторі. Охарактеризовано «інклюзію» як соціальний устрій та особливості «інклюзивного освітнього простору». Проведено аналіз праць вітчизняних дослідників, присвячених трактуванню цих понять, й охарактеризовано основні підходи до проблеми підготовки фахівців, покликаних працювати у сфері інклюзивної освіти. Ґрунтовно досліджено праці вчених із визначення ключових професійних якостей майбутніх практичних психологів і визначено нові якості, що мають бути притаманні фахівцю, який працює в інклюзивному закладі освіти. Визначено нові завдання, що ставляться перед закладом вищої освіти у процесі підготовки майбутніх практичних психологів. Запропоновано нове змістове наповнення навчальних дисциплін. ua
dc.description.abstract In the article the peculiarities of preparing future practical psychologists to work in the inclusive educational environment are considered and analysed. «Inclusion» as a social structure and features of «inclusive educational environment» are characterized. The analysis of the works of domestic researchers dealt with the interpretation of these concepts is carried out and the main approaches to the problem of training specialists specializing in the field of inclusive education are described. Thorough research on the scientists’ works tackling the problem of determining the key qualities of future practical psychologists is carried out. New qualities that should be appropriate to a specialist who works in an inclusive educational institution are identified. The new tasks set before the institution of higher education in the process of preparing future practical psychologists are identified. New content of educational disciplines is proposed. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject інклюзія ua
dc.subject інклюзивний освітній простір ua
dc.subject практичний психолог ua
dc.subject підготовка майбутніх практичних психологів ua
dc.subject inclusion ua
dc.subject inclusive educational environment ua
dc.subject practical psychologist ua
dc.subject preparing future practical psychologists ua
dc.subject.classification 378.011.3 – 051 : 159-051]:37.043.2-056.2/63 (045) ua
dc.title Особливості підготовки майбутніх практичних психологів до роботи в інклюзивному освітньому просторі ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу