Стаття присвячена використанню інтерактивних методів вивчення англійської мови на
практичних заняттях зі студентами. Мета статті – презентувати короткі групові
стратегії, які дозволять активно залучити студентську аудиторію у навчальний процес.
Наголошено на необхідності форсування у студенів необхідної комунікативної спроможності у
сферах професійного спілкування в усній і писемній формі. В статті презентовано такі
стратегії групового навчання, як “Триступеневе інтерв’ю”, “Обмінюємося проблемами”,
“Формулюй/Ділися/Слухай/Розробляй”, “Подумай/Обговори з партнером/ Обговори з іншою
парою”, “Вільне письмо”, “Робота в парах: передбачення”, “Мозковий штурм”, “Читання
вголос з авторського крісла”.
The article is devoted to the use of interactive methods of learning English at workshops with
students. The purpose of this article – to present short group strategy that will actively involve the
students’ audience in the learning process. It is emphasized attention on the necessity of speeding up
imperative communicative capacities in the field of professional communication in students’ speech
and writing. The article presented such group learning strategies as “Three-stage interview”,
“Exchange problems”, “Formulate/Share/Listen/Develop”, “Think/ Discuss with your partner/Discuss
with another couple”, “Free writing”, “Working in pairs, prediction”, “Brainstorm”, “Reading aloud
from the author chair”.