ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Хижун, Я. В. | |
dc.date.accessioned | 2019-04-06T10:48:26Z | |
dc.date.available | 2019-04-06T10:48:26Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Хижун, Я. В. Триступеневе інтерв’ю та інші короткі групові стратегії в педагогічній системі вивчення англійської мови на практичних заняттях у ВНЗ / Я. В. Хижун // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – Вип. СXХІХ (129). – С. 249-255. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24066 | |
dc.description.abstract | Стаття присвячена використанню інтерактивних методів вивчення англійської мови на практичних заняттях зі студентами. Мета статті – презентувати короткі групові стратегії, які дозволять активно залучити студентську аудиторію у навчальний процес. Наголошено на необхідності форсування у студенів необхідної комунікативної спроможності у сферах професійного спілкування в усній і писемній формі. В статті презентовано такі стратегії групового навчання, як “Триступеневе інтерв’ю”, “Обмінюємося проблемами”, “Формулюй/Ділися/Слухай/Розробляй”, “Подумай/Обговори з партнером/ Обговори з іншою парою”, “Вільне письмо”, “Робота в парах: передбачення”, “Мозковий штурм”, “Читання вголос з авторського крісла”. | ua |
dc.description.abstract | The article is devoted to the use of interactive methods of learning English at workshops with students. The purpose of this article – to present short group strategy that will actively involve the students’ audience in the learning process. It is emphasized attention on the necessity of speeding up imperative communicative capacities in the field of professional communication in students’ speech and writing. The article presented such group learning strategies as “Three-stage interview”, “Exchange problems”, “Formulate/Share/Listen/Develop”, “Think/ Discuss with your partner/Discuss with another couple”, “Free writing”, “Working in pairs, prediction”, “Brainstorm”, “Reading aloud from the author chair”. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | практичні заняття з англійської мови | ua |
dc.subject | інтерактивні методи | ua |
dc.subject | короткі групові стратегії письма і говоріння | ua |
dc.subject | “Триступеневе інтерв’ю” | ua |
dc.subject | “Робота в парах” | ua |
dc.subject | “Обмінюємося думками” | ua |
dc.subject | “Вільне письмо” | ua |
dc.subject | Робота в парах : передбачення | ua |
dc.subject | активізація навчальної діяльності | ua |
dc.subject | дискусія | ua |
dc.subject | practical English classes | ua |
dc.subject | interactive methods | ua |
dc.subject | short group strategies of writing and speaking | ua |
dc.subject | “Three-stage interview” | ua |
dc.subject | “Work in pairs” | ua |
dc.subject | “Exchange of views” | ua |
dc.subject | “Free writing” | ua |
dc.subject | “Work in pairs : predictions” | ua |
dc.subject | activation of educational process | ua |
dc.subject | discussion | ua |
dc.subject.classification | 37016:811.111 | ua |
dc.title | Триступеневе інтерв’ю та інші короткі групові стратегії в педагогічній системі вивчення англійської мови на практичних заняттях у ВНЗ | ua |
dc.title.alternative | Three-stage interview and other short group strategies in pedagogical system of learning English at workshops in universities | ua |
dc.type | Article | ua |