Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Воровка, М. І.
dc.date.accessioned 2019-04-06T06:59:03Z
dc.date.available 2019-04-06T06:59:03Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Воровка, М. І. Наративний підхід в історико-педагогічному дослідженні / М. І. Воровка // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 65. – С. 17-23. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24049
dc.description.abstract У статті йдеться про історіографічні джерела, історіографію історико-педагогічного дослідження та історичний наратив. Розглянуто контекстуальність як якісну характеристику історико-педагогічного наративу, наративний підхід та об’єктивність історичного знання, імплементацію наративного підходу в історико-педагогічному дослідженні. Доведено, що, на відміну від джерелознавчого аналізу, предметом якого є «свідки часу» – джерела, які належать до розглядуваного періоду, історіографічний досліджує історичні наративи, які містять авторську інтерпретацію історико-педагогічних подій. Це змушує зосереджуватися на тому, як та у яких умовах досліджувалися ці події, які саме та яким чином різноманітні соціокультурні, політико-економічні, історико-педагогічні та інші фактори могли позначитися на поглядах і переконаннях ученого – це все стає суттєвим для висновку про закладені у нарації сенси. ua
dc.description.abstract The article deals with historiographic sources, historiography of historical and pedagogical research and historical narrative. Contextuality as a qualitative characteristic of historical and pedagogical narrative is considered; narrative approach and objectivity of historical knowledge, implementation of the narrative approach to historical and pedagogical research are observed. It is proved that unlike source analysis whose subject is determined like «witnesses of time», the sources related to the investigated period, the historiographical one observes historical narratives that contain the author’s interpretation of historical and pedagogical events. It puts emphasis on how these events were investigated under certain conditions, what way the various social and cultural, political, economic, historical, pedagogical, and other factors could influence the views and beliefs of an scientist – all these points lead to the conclusion about the importance of a narrative. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject історіографічні джерела ua
dc.subject історіографія історико-педагогічного дослідження ua
dc.subject історичний наратив ua
dc.subject наративний підхід ua
dc.subject історико-педагогічний наратив ua
dc.subject historiographic sources ua
dc.subject historiography of historical and pedagogical research ua
dc.subject historical narrative ua
dc.subject narrative approach ua
dc.subject historical and pedagogical narrative ua
dc.subject.classification [37:001.814]:159.937 ua
dc.title Наративний підхід в історико-педагогічному дослідженні ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу