Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Борбич, С. В.
dc.date.accessioned 2019-04-05T13:40:40Z
dc.date.available 2019-04-05T13:40:40Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Борбич, С. В. Формування духовності в теорії та практиці педагогічної науки / С. В. Борбич // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 59. – С. 20-28. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24043
dc.description.abstract У досягненні основних завдань освіти провідна роль належить учителю, який через своє самовизначення має допомогти своїм вихованцям скласти проекти духовності. Саме тому педагог повинен бути суб’єктом діяльності, який обізнаний з духовними надбаннями людства в цілому і нашого народу зокрема. Проблема духовності як центральна проблема виховної діяльності завжди була і залишається проблемою номер один. Сучасні дослідники в галузі виховання відзначають, що істотні позитивні результати виховної роботи досягаються завдяки використанню в ній національних ідей. ua
dc.description.abstract In achievement of basic tasks of education a leading role belongs to the teacher which through the self-determination must help the pupils to lay down the projects of spirituality. For this reason a teacher must be the subject of activity, what well-informed with spiritual acquisitions of humanity on the whole and our people in particular. A problem of spirituality as central problem of educator activity always was and remains a problem one number. Modern researchers mark in industry of education, that substantial positive educator job performances are arrived at due to the use in her of national ideas. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject духовність ua
dc.subject формування духовності ua
dc.subject теорія і практика ua
dc.subject педагогічна наука ua
dc.subject spirituality ua
dc.subject forming of spirituality ua
dc.subject theory and practice ua
dc.subject pedagogical science ua
dc.subject.classification 159.923:057.89 ua
dc.title Формування духовності в теорії та практиці педагогічної науки ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу