Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Координація впливів на особистість учня підліткового віку як одна з умов формування його соціального досвіду

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Атрошенко, Т. Ю.
dc.date.accessioned 2019-04-05T13:39:01Z
dc.date.available 2019-04-05T13:39:01Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Атрошенко, Т. Ю. Координація впливів на особистість учня підліткового віку як одна з умов формування його соціального досвіду / Т. Ю. Атрошенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 65. – С. 9-13. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24041
dc.description.abstract Статтю присвячено розгляду потреби в координації впливів на особистість учнів підліткового віку, що спрямована на оптимізацію процесу формування їхнього соціального досвіду. Обґрунтовано необхідність узгодження впливів організованої виховної роботи та об’єктивних умов. Визначено, що в разі відсутності єдності та скоординованості дій сім’ї, групи однолітків, засобів масової інформації, педагогічного колективу школи та позашкільних установ особистість буде позбавлена можливості гармонійного та впорядкованого набуття соціального досвіду. Виокремлено складники процесу координації впливів на особистість учня підліткового віку, а саме: оптимізацію взаємодії з батьками; організацію взаємодії в педагогічному колективі; організацію позитивної взаємодії учнівського колективу школи, співпраці між представниками різних класів; урахування стихійно здобутого соціального досвіду; зорієнтування дитини в інформаційному просторі. ua
dc.description.abstract The article is devoted to consideration of the need for coordination of influences on the personality of teenage pupil, which directed at optimizing the process of forming their social experience. It is substantiated the necessity to coordinate the influences of organized educational work and objective conditions. It has been determined that in the absence of unity and coordination of actions of family, group of peers, mass media, pedagogical collective of school and out-of-school institutions the person will be deprived of the opportunity of harmonious and orderly acquiring of social experience. It is singled out the components of the process coordination of influences on the personality of teenage pupil, such as: optimization of interaction with parents; organization of interaction in the teaching staff; organization of positive interaction of the school’s staff, cooperation between representatives of different classes; taking into account spontaneously acquired social experience and orientation of the child in the information space. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject соціальний досвід ua
dc.subject координація впливів ua
dc.subject учні підліткового віку ua
dc.subject соціальна взаємодія ua
dc.subject social experience ua
dc.subject coordination of effects ua
dc.subject teenage pupil ua
dc.subject social interaction ua
dc.subject.classification 373.5.015.31:316.62(477) ua
dc.title Координація впливів на особистість учня підліткового віку як одна з умов формування його соціального досвіду ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу