Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Модель формування методичної контрольно-оцінювальної компетентності майбутніх викладачів англійської мови

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Українська, О. О.
dc.date.accessioned 2019-04-05T08:34:14Z
dc.date.available 2019-04-05T08:34:14Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Українська, О. О. Модель формування методичної контрольно-оцінювальної компетентності майбутніх викладачів англійської мови / О. О. Українська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 64. - С. 195-199. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24026
dc.description.abstract У статті узагальнено уявлення про структуру моделі організації навчання у вищій школі та визначено компонентний склад моделі формування методичної контрольно-оцінювальної компетентності. Розглянуто визначення моделі навчання та запропоновано власну модель, представлено та детально описано її схему. Розкрито методи, форми, прийоми навчання, перераховано засоби навчання, охарактеризовано діяльність викладача та студентів. Пропонується перелік модулів і змістових модулів, організованих за тематикою виучуваного методичного матеріалу. Отже, розроблено відповідну структурно-функціональну модель організації освітнього процесу для створення системи реалізації методики формування методичної контрольно-оцінювальної компетентності, яка б забезпечувала ефективну підготовку майбутнього викладача, компетентного в проведенні контролю. ua
dc.description.abstract В статье обобщено представление о структуре модели организации обучения в высшей школе и определен компонентный состав модели формирования методической контрольно-оценочной компетентности. Рассмотрены определения модели обучения и сформулировано определение собственной модели, представлена ее схема и детальное описание. Раскрыты методы, формы, приемы обучения, перечислены средства обучения, охарактеризована деятельность преподавателя и студентов. Предлагается перечень модулей и содержательных модулей, организованных по тематике изучаемого методического материала. Разработана структурно-функциональная модель организации учебного процесса для создания системы реализации методики формирования методической контрольно-оценочной компетентности, которая бы обеспечивала эффективную подготовку будущего преподавателя, компетентного в проведении контроля. ua
dc.description.abstract In the article there is a generalized description of the structure of the model of the teaching process in universities and components of the model of developing language assessment literacy. Definitions of the model of the teaching process and, thus, the definition of our model has been formulated. The article contains the scheme and detailed description of the model of the teaching process, which demanded giving the characteristics of the target group of students. Methods, regimes, teaching techniques are enumerated. The principles of the teacher’s and students’ activity are characterized. The list of modules and topics are offered to be covered in the process of developing the competency. The author has made the structural functional model of the teaching process in order to build the system of implementation of the methodology of developing language assessment literacy which could contribute to the efficacy of student teachers’ preparation, the ones competent in providing fair assessment. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject контрольне завдання ua
dc.subject майбутні викладачі англійської мови ua
dc.subject методична контрольно-оцінювальна компетентність ua
dc.subject модель навчання ua
dc.subject контрольное задание ua
dc.subject будущие преподаватели английского языка ua
dc.subject методическая контрольно-оценочная компетентность ua
dc.subject модель обучения ua
dc.subject language assessment literacy ua
dc.subject model of the learning process ua
dc.subject student English teachers ua
dc.subject test ua
dc.subject.classification 378:811.111 ua
dc.title Модель формування методичної контрольно-оцінювальної компетентності майбутніх викладачів англійської мови ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics