ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Струк, А. В. | |
dc.date.accessioned | 2019-04-05T08:25:29Z | |
dc.date.available | 2019-04-05T08:25:29Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Струк, А. В. Теоретичні засади формування професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи / А. В. Струк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 64. - С. 185-187. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24024 | |
dc.description.abstract | У статті висвітлюються особливості формування професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи. Розглянуто різні підходи до професійної підготовки майбутніх вчителів як необхідна умова підготовки конкурентоспроможного педагога. Акцентовано увагу на тому, що сьогодні потребують розроблення принципово нові підходи до розвитку системи початкової освіти. Розкрито зміст понять "компетенція" та "компетентність". Однією з найважливіших особливостей вищої освіти є зростання значення професійної компетентності майбутнього фахівця. Компетентний фахівець відрізняється від кваліфікованого тим, що він не лише володіє певним знаннями, уміннями та навичками, необхідними для його плідної професійної діяльності, а й реалізує їх у своїй роботі. В умовах глобалізації потреба в компетентності є найголовнішою ознакою та потребою кожної людини. Компетентність допомагає фахівцеві ефективно вирішувати різноманітні завдання, які стосуються його професійної діяльності. Майбутній вчитель початкової школи повинен реалізовувати себе через здобуття педагогічної освіти як фахівець, професійно сформована, культурна та високоосвічена особистість. Вважаємо, що професійна компетентність сприятиме якісному входженню на ринок праці, підвищить конкурентоспроможність особистості, значно активізує потенційні професійні можливості. Таким чином, формування професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи виходить на перший план як надзвичайно важлива для прогресивного розвитку країни. Дослідження науковців доводять, що якість професійної компетентності майбутнього вчителя в умовах вищої педагогічної школи зумовлює рівень освіченості та виховання майбутнього покоління нашої держави. | ua |
dc.description.abstract | В статье освещаются особенности формирования профессиональной компетентности будущего учителя начальной школы. Рассмотрены различные подходы к профессиональной подготовке будущих учителей как необходимое условие подготовки конкурентоспособного педагога. Акцентировано внимание на том, что сегодня требуют разработки принципиально новые подходы к развитию системы начального образования. Раскрыто содержание понятия "компетенция" и "компетентность". Одной из важнейших особенностей высшего образования является рост значения профессиональной компетентности будущего специалиста. Компетентный специалист отличается от квалифицированного тем, что он не только обладает определенным знаниями, умениями и навыками, которые необходимы для его плодотворной профессиональной деятельности, но и реализует их в своей работе. В условиях глобализации потребность в компетентности является главным признаком и потребностью каждого человека. Компетентность помогает специалисту эффективно решать разнообразные задачи, относящиеся к его профессиональной деятельности. Будущий учитель начальной школы должен реализовывать себя посредством получения педагогического образования как специалист, профессионально сформированная, культурная и высокообразованная личность. Считаем, что профессиональная компетентность способствует качественному вхождению на рынок труда, повысит конкурентоспособность личности, значительно активизирует потенциальные профессиональные возможности. Таким образом, формирование профессиональной компетентности будущего учителя начальной школы выходит на первый план как чрезвычайно важная для прогрессивного развития страны. Исследования ученых доказывают, что качество профессиональной компетентности будущего учителя в условиях высшей педагогической школы обусловливает уровень образованности и воспитания будущего поколения нашей страны. | ua |
dc.description.abstract | The article highlights the peculiarities of the formation of the professional competence of the future teacher of elementary school. Different approaches are considered in the training of future teachers as a prerequisite for the preparation of a competitive teacher. The emphasis is placed on the need for the development of fundamentally new approaches to the development of the primary education system. The content of the concepts of "competence" and "competence" is revealed. One of the most important features of higher education is the growth of the value of professional competence of a future specialist. Competency specialist differs from the qualified by the fact that he not only possesses certain knowledge, skills and skills necessary for his productive professional activity, but also implements them in his work. In a context of globalization, the need for competence is the most important sign and need of every person. Competence helps the specialist to effectively solve various tasks related to his professional activities. The future teacher of elementary school should realize itself through obtaining a pedagogical education as a professional specialist, a former professional culture and a highly educated personality. We believe that professional competence will contribute to qualitative entry into the labor market, increase the competitiveness of the individual, significantly activates potential professional opportunities. Thus, the formation of the professional competence of the future teacher of elementary school comes to the fore as crucial for the country’s progressive development. The research of scientists convincingly proves that the quality of professional competence of the future teacher in the conditions of higher pedagogical school determines the level of education and education of the future generation of our state. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | теоретичні засади | ua |
dc.subject | формування | ua |
dc.subject | компетентність | ua |
dc.subject | компетенція | ua |
dc.subject | професійна компетентність | ua |
dc.subject | професійна діяльність | ua |
dc.subject | майбутній вчитель | ua |
dc.subject | початкова школа | ua |
dc.subject | теоретические основы | ua |
dc.subject | формирования | ua |
dc.subject | компетентность | ua |
dc.subject | компетенция | ua |
dc.subject | профессиональная компетентность | ua |
dc.subject | профессиональная деятельность | ua |
dc.subject | будущий учитель | ua |
dc.subject | начальная школа | ua |
dc.subject | theoretical foundations | ua |
dc.subject | formation | ua |
dc.subject | competence | ua |
dc.subject | professional competence | ua |
dc.subject | key competencies | ua |
dc.subject | future teacher | ua |
dc.subject | elementary school | ua |
dc.subject.classification | 378:373.3 | ua |
dc.title | Теоретичні засади формування професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи | ua |
dc.type | Article | ua |