Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Програма педагогічного експерименту з організації неформальної освіти майбутніх соціальних педагогів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Павлик, Н. П.
dc.date.accessioned 2019-04-04T13:40:11Z
dc.date.available 2019-04-04T13:40:11Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Павлик, Н. П. Програма педагогічного експерименту з організації неформальної освіти майбутніх соціальних педагогів / Н. П. Павлик // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 64. - С. 166-169. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24016
dc.description.abstract Відсутність у науковій літературі методичних програм організації експериментальних досліджень у вищій школі та потреба розробки авторського програмно-методичного забезпечення процесу оцінювання результативності неформальної освіти зумовили вибір завдання дослідження: спроектувати програму педагогічного експерименту як послідовну цілеспрямовану сукупність етапів роботи. Охарактеризовано експеримент як метод наукового пізнання та основні вимоги до його організації. Визначено та представлено структурні компоненти програми педагогічного експерименту у досліджені теорії і практики організації неформальної освіти майбутніх соціальних педагогів. Спроектовано мету, загальну та часткові гіпотези, рівні, етапи, завдання та методи педагогічного експерименту впливу неформальної освіти на результативність професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів. Описано генеральну та вибіркову сукупності дослідження. Сформульовано висновок про необхідність розробки й апробації методики педагогічного експерименту щодо впливу неформальної освіти на рівень професійної компетентності майбутніх фахівців. ua
dc.description.abstract Отсутствие в научной литературе методических программ организации экспериментальных исследований в высшей школе и потребность разработки авторского программно-методического обеспечения процесса оценивания результативности неформального образования определили выбор задачи исследования: спроектировать программу педагогического эксперимента как последовательную целенаправленную совокупность этапов работы. Подана характеристика эксперимента как метода научного познания и основные требования к его организации. Определены и представлены структурные компоненты программы педагогического эксперимента в исследовании теории и практики организации неформального образования будущих социальных педагогов. Спроектированы цель, общая и частные гипотезы, уровни, этапы, задачи и методы педагогического эксперимента по влиянию неформального образования на результативность профессиональной подготовки будущих социальных педагогов. Описаны генеральная и выборочная совокупности исследования. Сформулирован вывод о необходимости разработки и апробации методики педагогического эксперимента по влиянию неформального образования на уровень профессиональной компетентности будущих специалистов. ua
dc.description.abstract The lack of methodological programs for organizing of experimental research in higher education in the scientific literature and the need to develop an author's program and methodological support for the process of evaluating the effectiveness of informal education led to the choice of the task of the study: to design a program of pedagogical experiment as a consequent purposeful set of stages of work. The experiment is described as a method of scientific knowledge and the basic requirements for its organization. The structural components of the program of pedagogical experiment in the research theories and practices of the organization of informal education of future social educators are identified and presented. The aim, general and partial hypotheses, levels, stages, tasks and methods of pedagogical experiment on the influence of informal education on the effectiveness of the professional training of future social educators were designed. The statistical and sample population of the study is described. The conclusion of the necessity of development and testing of the methodology of pedagogical experiment on the influence of informal education on the level of professional competence of future specialists is made. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject експеримент ua
dc.subject програма експерименту ua
dc.subject неформальна освіта ua
dc.subject майбутні соціальні педагоги ua
dc.subject професійна компетентність ua
dc.subject організація дослідження ua
dc.subject генеральна сукупність ua
dc.subject вибіркова сукупність ua
dc.subject методи дослідження ua
dc.subject эксперимент ua
dc.subject программа эксперимента ua
dc.subject неформальное образование ua
dc.subject будущие социальные педагоги ua
dc.subject профессиональная компетентность ua
dc.subject организация исследования ua
dc.subject генеральная совокупность ua
dc.subject выборочная совокупность ua
dc.subject методы исследования ua
dc.subject experiment ua
dc.subject program of experiment ua
dc.subject informal education ua
dc.subject future social educators ua
dc.subject professional competence ua
dc.subject organization of research ua
dc.subject statistical population ua
dc.subject sample population ua
dc.subject research methods ua
dc.subject.classification 378 ua
dc.title Програма педагогічного експерименту з організації неформальної освіти майбутніх соціальних педагогів ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу