ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Мельниченко, Р. К. | |
dc.date.accessioned | 2019-04-04T13:29:07Z | |
dc.date.available | 2019-04-04T13:29:07Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Мельниченко, Р. К. Квест як технологія розвитку креативності майбутніх вчителів біології / Р. К. Мельниченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 64. - С. 148-153. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24012 | |
dc.description.abstract | У статті розкрито можливості використання квесту в освітньому процесі вищих навчальних закладів. Зазначено, що квест – це інноваційна ігрова технологія навчання, яка вчить знаходити необхідну інформацію, аналізувати та систематизувати її, вирішувати поставлені завдання та проблемні питання, часто з проходженням певного послідовного маршруту чи сюжету. В основі квесту лежить інтелектуальне змагання з елементами рольової гри. Наголошено, що ця технологія сприяє зростанню позитивної мотивації студентів до навчання; формуванню їх комунікативної та інформаційної компетентності; розвитку креативності; методичної компетентності майбутніх вчителів. У статті узагальнено види квестів за різними критеріями. Описано приклади використання квестів природничої тематики для профорієнтаційної роботи зі старшокласниками; розвитку креативності майбутніх вчителів біології. Наведено методичні розробки завдань квестів із власного досвіду викладання курсу "Теорія і методика викладання біології в старшій профільній школі" в Житомирському державному університеті імені Івана Франка. | ua |
dc.description.abstract | В статье раскрыты возможности использования квеста в образовательном процессе высших учебных заведений. Отмечено, что квест – это инновационная игровая технология обучения, которая учит находить необходимую информацию, анализировать и систематизировать ее, решать поставленные задачи и проблемные вопросы, часто с последовательным прохождением определенного маршрута или сюжета. В основе квеста лежит интеллектуальное соревнование с элементами ролевой игры. Отмечено, что эта технология способствует росту положительной мотивации студентов к обучению; формированию их коммуникативной и информационной компетентности; развитию креативности; методической компетентности будущих учителей. В статье обобщены виды квестов по различным критериям. Описаны примеры использования квестов естественнонаучной тематики для профориентационной работы со старшеклассниками; развития креативности будущих учителей биологии. Приведены методические разработки заданий квестов из собственного опыта преподавания курса "Теория и методика преподавания биологии в старшей профильной школе" в Житомирском государственном университете имени Ивана Франко. | ua |
dc.description.abstract | The article describes the possibilities of using quest-technology in the educational process of higher educational institutions. It is noted that the quest is an innovative game learning technology that trains to find necessary information, analyze it, systematize it and solve various problems and tasks, while passing consistent route or plot. The quest is based on the intellectual contest with elements of the role-playing game. It is emphasized that this technology contributes to the growth of students’ positive learning motivation, formation of their communicative and informational competence, creativity development, and methodological competence of future teachers. The article generalizes quest types according to the different criteria. Examples of using quests of natural subjects for vocational guidance work with senior pupils and creativity development process of future biology teachers are described in the article. The guidance papers of quest tasks based on own experience of teaching the course "Theory and Methodology of Teaching Biology in the Senior Profile School" at Zhytomyr Ivan Franko State University are provided. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | квест | ua |
dc.subject | ігрова технологія | ua |
dc.subject | професійна підготовка | ua |
dc.subject | вчитель біології | ua |
dc.subject | креативність | ua |
dc.subject | Житомирський державний університет | ua |
dc.subject | игровая технология | ua |
dc.subject | профессиональная подготовка | ua |
dc.subject | учитель биологии | ua |
dc.subject | креативность | ua |
dc.subject | Житомирский государственный университет | ua |
dc.subject | quest | ua |
dc.subject | game technology | ua |
dc.subject | vocational training | ua |
dc.subject | biology teacher | ua |
dc.subject | creativity | ua |
dc.subject | Zhytomyr Ivan Franko State University | ua |
dc.subject.classification | 37.031.33-027.22:57:378 | ua |
dc.title | Квест як технологія розвитку креативності майбутніх вчителів біології | ua |
dc.type | Article | ua |