Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Динаміка формування готовності майбутніх учителів до використання інноваційних технологій у дитячих закладах оздоровлення та відпочинку

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шерудило, А. В.
dc.date.accessioned 2019-04-03T12:51:15Z
dc.date.available 2019-04-03T12:51:15Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Шерудило, А. В. Динаміка формування готовності майбутніх учителів до використання інноваційних технологій у дитячих закладах оздоровлення та відпочинку / А. В. Шерудило // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 63. – С. 210-217. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24000
dc.description.abstract У статті представлено аналіз результатів системи експериментальної роботи з перевірки ефективності обґрунтованих педагогічних умов формування готовності майбутніх учителів до використання інноваційних технологій у дитячих закладах оздоровлення та відпочинку. Обґрунтовано зміст, технологію та механізми організації експериментального дослідження. Проведено аналіз розроблених наукових основ на відповідних етапах підготовки. Проаналізовано динаміку кількісних і якісних показників сформованості готовності майбутніх учителів до використання інноваційних технологій у дитячих закладах оздоровлення та відпочинку. Описані методи математичної статистики, які застосовувалися для визначення достовірності результатів дослідження; доведено ефективність обґрунтованих педагогічних умов і методики формування готовності майбутніх учителів до використання інноваційних технологій у дитячих закладах оздоровлення та відпочинку ua
dc.description.abstract The article presents the analysis of the results of the experimental work system on the verification of the effectiveness of reasonable pedagogical conditions of future teachers’ readiness forming for the use of innovative technologies in children’s health improving and rest institutions. The content, technology and mechanisms of experimental research organization are substantiated. The analysis of the developed scientific bases at the corresponding stages of training is conducted. The dynamics of quantitative and qualitative indicators of future teachers’ readiness forming for the use of innovative technologies in children’s health improving and rest institutions is analyzed. Methods of mathematical statistics are described, which were used to determine the reliability of the results of the research; the effectiveness of informed pedagogical conditions and methods of future teachers’ readiness forming for the use of innovative technologies in children’s health improving and rest institutions is proved. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject педагогічний експеримент ua
dc.subject педагогічні умови ua
dc.subject майбутні учителі ua
dc.subject готовність ua
dc.subject інноваційні технології ua
dc.subject дитячі заклади оздоровлення та відпочинку ua
dc.subject pedagogical experiment ua
dc.subject pedagogical conditions ua
dc.subject future teachers ua
dc.subject readiness ua
dc.subject innovative technologies ua
dc.subject children’s health improving and rest institutions ua
dc.subject.classification 378.147 ua
dc.title Динаміка формування готовності майбутніх учителів до використання інноваційних технологій у дитячих закладах оздоровлення та відпочинку ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу