Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Експериментальна модель формування фасилітаційної компетентності майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей у закладах вищої педагогічної освіти

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Фокша, О. М.
dc.date.accessioned 2019-04-03T12:46:46Z
dc.date.available 2019-04-03T12:46:46Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Фокша, О. М. Експериментальна модель формування фасилітаційної компетентності майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей у закладах вищої педагогічної освіти / О. М. Фокша // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 63. – С. 192-195. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23996
dc.description.abstract Стаття присвячена практичному аспекту дослідження феномена “фасилітаційна компетентність учителя”. Представлена експериментальна модель і методика її формування у студентів в освітньому просторі вищого педагогічного закладу освіти. На основі аналізу понять “компетентність” і “професійна компетентність учителя” представлено тлумачення фасилітаційної компетентності учителя гуманітарних спеціальностей, її структурні компоненти, педагогічні умови, що забезпечують її формування у студентів – майбутніх учителів. Схарактеризовано складові частини моделі формування фасилітаційної компетентності майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей: мета, етапи реалізації педагогічних умов, засоби реалізації педагогічних умов, компоненти фасилітаційної компетентності, критерії їх вимірювання та показники. ua
dc.description.abstract The article is devoted to the consideration of the practical aspects of the practical study of the phenomenon “the teacher’s competence”. It is presented as an experimental model and methods of its formation for students in the educational space of higher education institutions. It is based on the analysis of the concepts of “competence” and “professional competence of the teacher”. It is presents an interpretation of the phenomenon “the competence for the teacher of humanitarian specialties”, its structural components, pedagogical conditions, providing its formation for the students as future teachers. The structural components of the model are characterized by formation of the competence for future teachers of humanitarian specialties: purpose, stages of realization of pedagogical conditions, means of realization pedagogical conditions, components of competence, criteria of their measurements and indicators. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject компетентність ua
dc.subject фасилітаційна компетентність учителя гуманітарних спеціальностей ua
dc.subject експериментальна модель ua
dc.subject формування ua
dc.subject освітній простір вищого педагогічного закладу освіти ua
dc.subject competence ua
dc.subject facilitation competence of the teacher humanitarian specialties ua
dc.subject experimental model ua
dc.subject formation ua
dc.subject educational space of higher educational institutions ua
dc.subject.classification 378:37.011.3-051+005.336.2 ua
dc.title Експериментальна модель формування фасилітаційної компетентності майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей у закладах вищої педагогічної освіти ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics