Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Формування управлінської компетентності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Криштанович, С. В.
dc.date.accessioned 2019-04-03T10:22:40Z
dc.date.available 2019-04-03T10:22:40Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Криштанович, С. В. Формування управлінської компетентності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту / С. В. Криштанович // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 64. - С. 120-123. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23985
dc.description.abstract У результаті аналізу наукового доробку щодо управлінської компетентності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту встановлено, що дана компетентність є складним багатокомпонентним поняттям, яке в сучасній науковій літературі характеризується такими науковими підходами: соціокультурним, діяльнісним, комунікативним, професійним, контекстно-інформаційним та психологічним. Встановлено, що управлінська компетентність майбутнього фахівця фізичної культури і спорту – це сукупність ключових компетенцій, які охоплюють систему знань основ теорії управління. До ключових компетенцій фахівця фізичної культури і спорту варто віднести такі: соціально-особистісну, особистісно-індивідуальну, освітню, аналітичну, оцінно-контрольну, економічну, соціальну, мотиваційну, психологічну, інформаційну та комунікативну. Щоб фахівець не тільки мав управлінську компетентність, але й міг її застосовувати у своїй професійній діяльності, необхідно забезпечити розширення меж професійної підготовки у сфері фізичної культури і спорту, ґрунтуючись на передових підходах у навчанні та нових освітніх стандартах. ua
dc.description.abstract Проанализировав научные исследования управленческой компетентности будущих специалистов физической культуры и спорта, установили, что данная компетентность является сложным, многокомпонентным понятием, которое в современной научной литературе характеризуется следующими научными подходами: социокультурным, деятельностным, коммуникативным, профессиональным, контекстно-информационным и психологическим. Доказано, что управленческая компетентность будущего специалиста физической культуры и спорта – это совокупность ключевых компетенций, которые охватывают систему знаний основ теории управления. К ключевым компетенциям специалиста физической культуры и спорта следует отнести следующие: социально-личностную, личностно-индивидуальную, образовательную, аналитическую, оценочно-контрольную, экономическую, социальную, мотивационную, психологическую, информационную и коммуникативную. Чтобы специалист не только имел управленческую компетентность, но и мог ее применять в своей профессиональной деятельности, необходимо обеспечить расширение границ профессиональной подготовки в сфере физической культуры и спорта, основываясь на передовых подходах в обучении и новых образовательных стандартах. ua
dc.description.abstract Having analyzed the scientific achievements concerning the managerial competence of future specialists in physical culture and sports, it has been established that this competence is a complex multicomponent concept, which in modern scientific literature is characterized by such scientific approaches as sociocultural, activity, communicative, professional, context-informational and psychological. It is proved that the managerial competence of the future specialist in physical culture and sports is a set of key competencies that en compass the knowledge system of the basics of management theory. The key competences of a specialist in physical education and sport should include the following competencies, such as: social and personal, personally-individual, educational, analytical, evaluation and control, economic, social motivational psychological informational and communicative. In order that the specialist was not only managerial competence, but also be able to apply it in their professional activities, it is necessary to ensure the expansion of the boundaries of professional training in the sphere of physical culture and sport, based on advanced approaches in teaching and new educational standards. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject управлінська компетентність ua
dc.subject ключові компетенції ua
dc.subject фахівці ua
dc.subject фізична культура ua
dc.subject спорт ua
dc.subject наукові підходи ua
dc.subject управленческая компетентность ua
dc.subject ключевые компетенции ua
dc.subject специалисты ua
dc.subject физическая культура ua
dc.subject научные подходы ua
dc.subject managerial competence ua
dc.subject key competencies ua
dc.subject specialists ua
dc.subject physical culture ua
dc.subject sport ua
dc.subject scientific approaches ua
dc.subject.classification 005.1:796.077.5 ua
dc.title Формування управлінської компетентності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics