Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Підготовка професійно мобільних соціальних педагогів до психолого-педагогічного супроводу сімей, що виховують дітей-аутистів

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Тодорцева, Ю. В.
dc.date.accessioned 2019-04-02T12:53:15Z
dc.date.available 2019-04-02T12:53:15Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Тодорцева, Ю. В. Підготовка професійно мобільних соціальних педагогів до психолого-педагогічного супроводу сімей, що виховують дітей-аутистів / Ю. В. Тодорцева // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 60, т. 2. – С. 177-181. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23966
dc.description.abstract У статті надається визначення психолого-педагогічного супроводу сімей, що виховують дітей-аутистів та охарактеризовано його етапи: підготовчий, адаптаційний та етап повного включення. Представлена роль соціального педагога, його функції та форми соціально-педагогічної роботи з батьками у процесі психолого-педагогічного супроводу сімей, що виховують дітей з розладами аутичного спектра. Проаналізовані стадії допомоги сім’ї, яка виховує дитину-аутиста у контексті професійної мобільності як важливого компонента кваліфікаційної структури майбутнього соціального фахівця. Виявлено особливості підготовки професійно мобільних соціальних педагогів до психолого-педаго- гічного супроводу сімей, що виховують дітей-аутистів на прикладі Американської програми TEACCH – treatment and education of autistic and related communication handicapped children (лікування і навчання дітей, що страждають на аутизм і порушеннями спілкування). ua
dc.description.abstract The article gives the definition of psychological and pedagogical support of the families, who bring up the autistic children, and introduced the characteristics of its stages: preparatory, adaptive and the stage of full inclusion. Social educator’s role, functions and forms of social and pedagogical work with families are also shown in a process of psychological and pedagogical support of families who bring up the children with disturbances in the autism spectrum. The stages of assistance to the families, who bring up the autistic children, are analyzed in the context of professional mobility as important component qualification structure of social sphere future specialists. The article is identified the features of preparation professionally mobile social educators to psychological and pedagogical support of the families, who bring up the autistic children, on an example of the American program TEACCH – treatment and education of autistic and related communication. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject діти з розладами аутичного спектра ua
dc.subject сім’ї дітей-аутистів ua
dc.subject психолого-педагогічний супровід ua
dc.subject соціальний педагог ua
dc.subject професійна мобільність ua
dc.subject підготовка професійно мобільних соціальних фахівців ua
dc.subject специфіка соціально-педагогічної роботи ua
dc.subject Американська модель роботи з дітьми-аутистами та їхніми сім’ями ua
dc.subject children with disturbances in the autism spectrum ua
dc.subject families of autistic children ua
dc.subject psychological and pedagogical support ua
dc.subject social educator ua
dc.subject professional mobility ua
dc.subject preparation professionally mobile social sphere specialists ua
dc.subject particularity of social and pedagogical work ua
dc.subject American model of work with autistic children and their families ua
dc.subject.classification 37.04.364-4 ua
dc.title Підготовка професійно мобільних соціальних педагогів до психолого-педагогічного супроводу сімей, що виховують дітей-аутистів ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics