Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Емоційний інтелект вчителя як запорука ефективності навчального процесу

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Фогель, Т. М.
dc.date.accessioned 2019-04-02T11:13:35Z
dc.date.available 2019-04-02T11:13:35Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Фогель, Т. М. Емоційний інтелект вчителя як запорука ефективності навчального процесу / Т. М. Фогель // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 60, т. 2. – С. 200-202. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23963
dc.description.abstract У найближчій перспективі на ринку праці будуть необхідні фахівці, які вміють навчатися впродовж життя, критично мислити, ставити цілі та досягати їх, працювати в команді, вміють конструктивно керувати емоціями та володіти іншими сучасними вміннями. Було доведено, що професійні компетентності вчителя, зокрема емоційний інтелект, є дуже важливими для ефективності навчального процесу. У наш час не досить багато уваги приділяється розвитку вчительського емоційного інтелекту. Ще зовсім недавно спостерігалося знехтування емоціями в галузі освіти. З огляду на те, що емоційний інтелект можна розвивати в дорослих і що такий розвиток сприяє покращенню особистісних, професійних та організаційних результатів, розвиток емоційного інтелекту в майбутніх вчителів є важливим завданням, яке має бути включеним до освітнього процесу вищих педагогічних закладів освіти. ua
dc.description.abstract In the near future, the labor market will require specialists who can study throughout life, think critically, set goals and achieve them, work in a team, are able to manage emotions constructively and possess other modern skills. A growing number of studies have suggested that teachers’ personal competencies, and more specifically Emotional Intelligence (EI), are particularly important for teacher effectiveness. In our time, not enough attention is paid to the development of teachers’ emotional intelligence. There has been a neglect of emotions in the field of teaching. Considering that emotional intelligence can be developed in adults and that such development helps to improve personal, professional and organizational results, the development of emotional intelligence for future teachers is an important task that should be included in the educational process of higher educational institutions. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject емоційний інтелект ua
dc.subject емоційний інтелект вчителя ua
dc.subject професійний розвиток ua
dc.subject розвиток емоційного інтелекту ua
dc.subject emotional intelligence ua
dc.subject teachers’ emotional intelligence ua
dc.subject professional development ua
dc.subject teachers’ emotional intelligence development ua
dc.subject.classification 378:37.011.3-051+37.091.33+159.942 ua
dc.title Емоційний інтелект вчителя як запорука ефективності навчального процесу ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу