ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Фогель, Т. М. | |
dc.date.accessioned | 2019-04-02T11:13:35Z | |
dc.date.available | 2019-04-02T11:13:35Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Фогель, Т. М. Емоційний інтелект вчителя як запорука ефективності навчального процесу / Т. М. Фогель // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 60, т. 2. – С. 200-202. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23963 | |
dc.description.abstract | У найближчій перспективі на ринку праці будуть необхідні фахівці, які вміють навчатися впродовж життя, критично мислити, ставити цілі та досягати їх, працювати в команді, вміють конструктивно керувати емоціями та володіти іншими сучасними вміннями. Було доведено, що професійні компетентності вчителя, зокрема емоційний інтелект, є дуже важливими для ефективності навчального процесу. У наш час не досить багато уваги приділяється розвитку вчительського емоційного інтелекту. Ще зовсім недавно спостерігалося знехтування емоціями в галузі освіти. З огляду на те, що емоційний інтелект можна розвивати в дорослих і що такий розвиток сприяє покращенню особистісних, професійних та організаційних результатів, розвиток емоційного інтелекту в майбутніх вчителів є важливим завданням, яке має бути включеним до освітнього процесу вищих педагогічних закладів освіти. | ua |
dc.description.abstract | In the near future, the labor market will require specialists who can study throughout life, think critically, set goals and achieve them, work in a team, are able to manage emotions constructively and possess other modern skills. A growing number of studies have suggested that teachers’ personal competencies, and more specifically Emotional Intelligence (EI), are particularly important for teacher effectiveness. In our time, not enough attention is paid to the development of teachers’ emotional intelligence. There has been a neglect of emotions in the field of teaching. Considering that emotional intelligence can be developed in adults and that such development helps to improve personal, professional and organizational results, the development of emotional intelligence for future teachers is an important task that should be included in the educational process of higher educational institutions. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | емоційний інтелект | ua |
dc.subject | емоційний інтелект вчителя | ua |
dc.subject | професійний розвиток | ua |
dc.subject | розвиток емоційного інтелекту | ua |
dc.subject | emotional intelligence | ua |
dc.subject | teachers’ emotional intelligence | ua |
dc.subject | professional development | ua |
dc.subject | teachers’ emotional intelligence development | ua |
dc.subject.classification | 378:37.011.3-051+37.091.33+159.942 | ua |
dc.title | Емоційний інтелект вчителя як запорука ефективності навчального процесу | ua |
dc.type | Article | ua |