ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ткачук, Г. В. | |
dc.contributor.author | Стеценко, Н. М. | |
dc.date.accessioned | 2019-04-02T07:39:38Z | |
dc.date.available | 2019-04-02T07:39:38Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Ткачук, Г. В. Аналіз засобів змішаного навчання у процесі підготовки майбутніх учителів інформатики / Г. В. Ткачук, Н. М. Стеценко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 60, т. 2. – С. 173-176. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23951 | |
dc.description.abstract | У статті здійснено аналіз технологій та засобів змішаного навчання як нової форми організації діяльності суб’єктів навчального процесу. Авторами визначено, що засоби навчання є матеріальними об’єктами та використовуються в навчальному процесі в якості носіїв інформації, а також інструментарію діяльності учасників навчального процесу, що застосовуються ними як окремо, так і спільно. Аналіз засобів навчання здійснено за їх приналежністю до традиційного, комп’ютерно-орієнтованого, дистанційного та мобільного навчання. Зазначено, що ефективність традиційних засобів навчання значно зростає в умовах інтеграції з комп’ютерно-орієнтованими. Дистанційні засоби навчання найкраще реалізовані в системах дистанційного навчання LMS, проте, можуть бути використані і зовнішні ресурси у вигляді онлайн-сервісів, засобів комунікації, інших веб-ресурсів. Засоби мобільного навчання можуть бути реалізовані у вигляді мобільних додатків, мобільних сайтів, соціальних мереж, педагогічних програмних засобів, окремого виду контенту, доповненої реальності тощо. | ua |
dc.description.abstract | The article analyzed technologies and means of blended learning as a new form of organization of activity of subjects of educational process. The authors determine that learning tools are material objects and it used in the educational process as information carriers, as well as the tools of the activities of participants in the educational process and used them apart or together. The analysis of the means of training was in accordance to traditional, computer-oriented, distance and mobile training. It was noted that the effectiveness of traditional learning tools increases significantly in terms of integration with computer-oriented tools. Distance learning tools are best implemented in distance learning management system, but can be used online services, communication tools, and other web resources. Mobile learning tools can be implemented in the form of mobile applications, mobile sites, social networks, pedagogical software, a different content, complemented reality, etc. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | змішане навчання | ua |
dc.subject | засоби навчання | ua |
dc.subject | комп’ютерно-орієнтоване навчання | ua |
dc.subject | дистанційне навчання | ua |
dc.subject | мобільне навчання | ua |
dc.subject | мобільний додаток | ua |
dc.subject | система дистанційного навчання | ua |
dc.subject | онлайн-сервіс | ua |
dc.subject | blended learning | ua |
dc.subject | learning tools | ua |
dc.subject | computer-based learning | ua |
dc.subject | distance learning | ua |
dc.subject | mobile learning | ua |
dc.subject | mobile application | ua |
dc.subject.classification | 371.315.7 | ua |
dc.title | Аналіз засобів змішаного навчання у процесі підготовки майбутніх учителів інформатики | ua |
dc.type | Article | ua |