Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Стратегії, техніки та технології створення позитивного професійного іміджу вчителя іноземних мов

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ткаченко, Н. М.
dc.date.accessioned 2019-04-02T07:31:56Z
dc.date.available 2019-04-02T07:31:56Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Ткаченко, Н. М. Стратегії, техніки та технології створення позитивного професійного іміджу вчителя іноземних мов / Н. М. Ткаченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 60, т. 2. – С. 168-172. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23949
dc.description.abstract У статті схарактеризовано іміджеві стратегії, техніки та технології, запозичені з різних галузей та адаптовані до педагогічного іміджотворення; обґрунтовано доцільність їх застосування для конструювання позитивного професійного іміджу вчителя іноземних мов. Наголошено на ефективності застосування у процесі іміджотворення вчителя іноземних мов стратегій «універсального іміджу», «цільового іміджу», «креативного вибуху». Корисним визнано використання таких технік, як створення яскравого і впізнаваного образу, формування позитивного ставлення, піднесення іміджу; компенсаторної, експрипріаційної, пролонгованої, корекційної, еклективної технологій, а також окремих технологій побудови політичного іміджу, адаптованих до сфери педагогічної діяльності. ua
dc.description.abstract The article deals with the image-making strategies, techniques and technologies, borrowed from different fields and adapted to pedagogical image-making. The feasibility of applying them for constructing a positive foreign languages teacher’s professional image was justified. The effectiveness of using such strategies as “universal image”, “target image”, “creative explosion” in the process of foreign language teachers’ image-making was emphasized. Implementing such techniques as creating a bright and recognizable image, forming a positive attitude, enhancing image was recognized as useful. Сompensatory, expritional, prolonged, corrective, selective technologies as well as separate technologies for political image-making, adapted to the pedagogical sphere, are revealed to be effective in Foreign languages teacher’s professional image-making ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject імідж ua
dc.subject професійний імідж ua
dc.subject учитель іноземних мов ua
dc.subject стратегія створення іміджу ua
dc.subject технологія коструювання іміджу ua
dc.subject техніка побудови іміджу ua
dc.subject image ua
dc.subject professional image ua
dc.subject foreign language teacher ua
dc.subject image- making strategy ua
dc.subject image-making technology ua
dc.subject imagemaking technique ua
dc.subject.classification 378.02:372.8:371.15 ua
dc.title Стратегії, техніки та технології створення позитивного професійного іміджу вчителя іноземних мов ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу