ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ткаченко, Н. М. | |
dc.date.accessioned | 2019-04-02T07:31:56Z | |
dc.date.available | 2019-04-02T07:31:56Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Ткаченко, Н. М. Стратегії, техніки та технології створення позитивного професійного іміджу вчителя іноземних мов / Н. М. Ткаченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 60, т. 2. – С. 168-172. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23949 | |
dc.description.abstract | У статті схарактеризовано іміджеві стратегії, техніки та технології, запозичені з різних галузей та адаптовані до педагогічного іміджотворення; обґрунтовано доцільність їх застосування для конструювання позитивного професійного іміджу вчителя іноземних мов. Наголошено на ефективності застосування у процесі іміджотворення вчителя іноземних мов стратегій «універсального іміджу», «цільового іміджу», «креативного вибуху». Корисним визнано використання таких технік, як створення яскравого і впізнаваного образу, формування позитивного ставлення, піднесення іміджу; компенсаторної, експрипріаційної, пролонгованої, корекційної, еклективної технологій, а також окремих технологій побудови політичного іміджу, адаптованих до сфери педагогічної діяльності. | ua |
dc.description.abstract | The article deals with the image-making strategies, techniques and technologies, borrowed from different fields and adapted to pedagogical image-making. The feasibility of applying them for constructing a positive foreign languages teacher’s professional image was justified. The effectiveness of using such strategies as “universal image”, “target image”, “creative explosion” in the process of foreign language teachers’ image-making was emphasized. Implementing such techniques as creating a bright and recognizable image, forming a positive attitude, enhancing image was recognized as useful. Сompensatory, expritional, prolonged, corrective, selective technologies as well as separate technologies for political image-making, adapted to the pedagogical sphere, are revealed to be effective in Foreign languages teacher’s professional image-making | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | імідж | ua |
dc.subject | професійний імідж | ua |
dc.subject | учитель іноземних мов | ua |
dc.subject | стратегія створення іміджу | ua |
dc.subject | технологія коструювання іміджу | ua |
dc.subject | техніка побудови іміджу | ua |
dc.subject | image | ua |
dc.subject | professional image | ua |
dc.subject | foreign language teacher | ua |
dc.subject | image- making strategy | ua |
dc.subject | image-making technology | ua |
dc.subject | imagemaking technique | ua |
dc.subject.classification | 378.02:372.8:371.15 | ua |
dc.title | Стратегії, техніки та технології створення позитивного професійного іміджу вчителя іноземних мов | ua |
dc.type | Article | ua |