ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Havrylenko, K. M. | |
dc.date.accessioned | 2019-03-29T14:05:13Z | |
dc.date.available | 2019-03-29T14:05:13Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Havrylenko, K. M. Stages of distance education / K. M. Havrylenko // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 64. - С. 48-51. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23933 | |
dc.description.abstract | Distance education has always offered much more opportunities for learning than formal educational systems. In modern higher institutions, the students in obtaining professional knowledge and skills tend to use a wide range of modern technological devices, which provide possibilities for studying interactively and independently. The task of distance education is to organize the effective studying process with the minimal teacher’s interference. The paper is devoted to the outlining of distance education main integrated stages. A brief overview of the distance education is given as a structured set of informational resources, organizational and methodological techniques, special computer programs, and as an independent didactic system including a number of important components. The main types of the distance education process in a knowledge-intensive educational environment of the traditional organization of the educational process were analyzed according to their potential for practical implementation of distance education system. | ua |
dc.description.abstract | Дистанційне навчання завжди пропонувало набагато більше можливостей для сучасної освіти, ніж традиційна освіта. У сучасних вищих навчальних закладах студенти зі здобуттям професійних знань і навичок прагнуть використовувати широкий спектр новітніх технологічних пристроїв, які надають можливості для інтерактивного і незалежного навчання. Завдання дистанційної освіти – організувати ефективний процес навчання з мінімальним втручанням викладача. Стаття присвячена окресленню основних інтегрованих етапів дистанційного навчання. Подано короткий огляд дистанційної освіти як структурованого набору інформаційних ресурсів, організаційних і методологічних прийомів, спеціальних комп’ютерних програм і як самостійної дидактичної системи, що містить низку важливих компонентів. Проаналізовані основні форми дистанційного навчання, що застосовуються в умовах наукомісткого освітнього середовища, відповідно до їхніх потенційних можливостей для практичного використання в системі дистанційної освіти. | ua |
dc.description.abstract | Дистанционное обучение всегда предлагало гораздо больше возможностей для образования, чем традиционные образовательные системы. В современных высших учебных заведениях студенты с получением профессиональных знаний и навыков стремятся использовать широкий спектр современных технологических устройств, которые предоставляют возможности для интерактивного и независимого обучения. Задача дистанционного образования – организовать эффективный процесс обучения с минимальным вмешательством преподавателя. Статья посвящена описанию основных интегрированных этапов дистанционного обучения. Дан краткий обзор дистанционного образования как структурированного набора информационных ресурсов, организационных и методологических приемов, специальных компьютерных программ и как самостоятельной дидактической системы, включающей ряд важных компонентов. Проанализированы основные формы дистанционного обучения, используемые в условиях наукоемкой образовательной среды, в соответствии с их потенциалом для практического применения в системе дистанционного образования. | ua |
dc.language.iso | en | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | distance education | ua |
dc.subject | distance learning system | ua |
dc.subject | higher education | ua |
dc.subject | integrated stages | ua |
dc.subject | knowledge-intensive educational environment | ua |
dc.subject | types of distance education | ua |
dc.subject | дистанційна освіта | ua |
dc.subject | система дистанційного навчання | ua |
dc.subject | вища освіта | ua |
dc.subject | комплексні етапи | ua |
dc.subject | наукомістке освітнє середовище | ua |
dc.subject | види дистанційного навчання | ua |
dc.subject | дистанционное образование | ua |
dc.subject | система дистанционного обучения | ua |
dc.subject | высшее образование | ua |
dc.subject | комплексные этапы | ua |
dc.subject | наукоемкая образовательная среда | ua |
dc.subject | виды дистанционного обучения | ua |
dc.subject.classification | 37.018.43:004 | ua |
dc.title | Stages of distance education | ua |
dc.title.alternative | Етапи дистанційної освіти | ua |
dc.type | Article | ua |