Show simple item record

dc.contributor.author Havrylenko, K. M.
dc.date.accessioned 2019-03-29T14:05:13Z
dc.date.available 2019-03-29T14:05:13Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Havrylenko, K. M. Stages of distance education / K. M. Havrylenko // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 64. - С. 48-51. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23933
dc.description.abstract Distance education has always offered much more opportunities for learning than formal educational systems. In modern higher institutions, the students in obtaining professional knowledge and skills tend to use a wide range of modern technological devices, which provide possibilities for studying interactively and independently. The task of distance education is to organize the effective studying process with the minimal teacher’s interference. The paper is devoted to the outlining of distance education main integrated stages. A brief overview of the distance education is given as a structured set of informational resources, organizational and methodological techniques, special computer programs, and as an independent didactic system including a number of important components. The main types of the distance education process in a knowledge-intensive educational environment of the traditional organization of the educational process were analyzed according to their potential for practical implementation of distance education system. ua
dc.description.abstract Дистанційне навчання завжди пропонувало набагато більше можливостей для сучасної освіти, ніж традиційна освіта. У сучасних вищих навчальних закладах студенти зі здобуттям професійних знань і навичок прагнуть використовувати широкий спектр новітніх технологічних пристроїв, які надають можливості для інтерактивного і незалежного навчання. Завдання дистанційної освіти – організувати ефективний процес навчання з мінімальним втручанням викладача. Стаття присвячена окресленню основних інтегрованих етапів дистанційного навчання. Подано короткий огляд дистанційної освіти як структурованого набору інформаційних ресурсів, організаційних і методологічних прийомів, спеціальних комп’ютерних програм і як самостійної дидактичної системи, що містить низку важливих компонентів. Проаналізовані основні форми дистанційного навчання, що застосовуються в умовах наукомісткого освітнього середовища, відповідно до їхніх потенційних можливостей для практичного використання в системі дистанційної освіти. ua
dc.description.abstract Дистанционное обучение всегда предлагало гораздо больше возможностей для образования, чем традиционные образовательные системы. В современных высших учебных заведениях студенты с получением профессиональных знаний и навыков стремятся использовать широкий спектр современных технологических устройств, которые предоставляют возможности для интерактивного и независимого обучения. Задача дистанционного образования – организовать эффективный процесс обучения с минимальным вмешательством преподавателя. Статья посвящена описанию основных интегрированных этапов дистанционного обучения. Дан краткий обзор дистанционного образования как структурированного набора информационных ресурсов, организационных и методологических приемов, специальных компьютерных программ и как самостоятельной дидактической системы, включающей ряд важных компонентов. Проанализированы основные формы дистанционного обучения, используемые в условиях наукоемкой образовательной среды, в соответствии с их потенциалом для практического применения в системе дистанционного образования. ua
dc.language.iso en ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject distance education ua
dc.subject distance learning system ua
dc.subject higher education ua
dc.subject integrated stages ua
dc.subject knowledge-intensive educational environment ua
dc.subject types of distance education ua
dc.subject дистанційна освіта ua
dc.subject система дистанційного навчання ua
dc.subject вища освіта ua
dc.subject комплексні етапи ua
dc.subject наукомістке освітнє середовище ua
dc.subject види дистанційного навчання ua
dc.subject дистанционное образование ua
dc.subject система дистанционного обучения ua
dc.subject высшее образование ua
dc.subject комплексные этапы ua
dc.subject наукоемкая образовательная среда ua
dc.subject виды дистанционного обучения ua
dc.subject.classification 37.018.43:004 ua
dc.title Stages of distance education ua
dc.title.alternative Етапи дистанційної освіти ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics