Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Викладач очима студентів: реконструкція образу за допомогою методу незакінчених речень

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Осетрова, О. О.
dc.contributor.author Борисова, Ю. В.
dc.contributor.author Пірог, Л. А.
dc.date.accessioned 2019-03-29T13:58:15Z
dc.date.available 2019-03-29T13:58:15Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Осетрова, О. О. Викладач очима студентів : реконструкція образу за допомогою методу незакінчених речень / О. О. Осетрова, Ю. В. Борисова, Л. А. Пірог // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 63. – С. 148-153. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23932
dc.description.abstract У сучасних умовах особливого значення набуває здатність студента самостійно продукувати нове знання, а зввдання викладача полягає в побудові партнерських відносин зі студентом. Їх діалог передбачає чітку артикуляцію й узгодження взаємних очікувань. У цьому контексті важливим здається аналіз уявлень студентів щодо особистості викладача. У результаті дослідження авторами з’ясовано: очікування студентів щодо викладачів, припущення з приводу педагогічної взаємодії часто не виправдовуються. Це репрезентується в переважно негативній конотації висловлювань студентів старших курсів. Посилення рефлексивної складової на всіх рівнях організації освітнього процесу сприятиме підвищенню його ефективності та забезпечить більшу дієздатність системи вищої освіти загалом ua
dc.description.abstract In modern conditions the student’s ability to produce knowledge independently acquires special importance; the teacher’s task is to build partnership relations with the student. Their dialogue provides for articulation of mutual expectations. In this context, it is important to analyze students’ perceptions of the teacher’s personality. The purpose of the article is to reconstruct the image of the teacher through the verbal characteristics of the students, obtained with the method of unfinished sentences, to identify the tendencies of its transformation. As a result the authors point: the students’ expectations regarding teachers, assumptions about pedagogical interaction often not justified. This is represented in the predominantly negative connotation of the statements of senior students. Strengthening the reflective component at all levels of the organization of the educational process will contribute to its greater effectiveness and the ability of the higher education system as a whole. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject конструктивістська парадигма ua
dc.subject енактивістський підхід ua
dc.subject викладач ua
dc.subject студент ua
dc.subject освітній процес ua
dc.subject метод незакінчених речень ua
dc.subject paradigm or constructivism ua
dc.subject enactivity approach ua
dc.subject teacher ua
dc.subject student ua
dc.subject educational process ua
dc.subject unfinished sentences method ua
dc.subject.classification 378.4:303.687 ua
dc.title Викладач очима студентів: реконструкція образу за допомогою методу незакінчених речень ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу