Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

До проблеми формування професійної компетентності вчителя нової української школи

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Вишківська, В. Б.
dc.contributor.author Кушнірук, С. А.
dc.date.accessioned 2019-03-29T13:56:14Z
dc.date.available 2019-03-29T13:56:14Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Вишківська, В. Б. До проблеми формування професійної компетентності вчителя нової української школи / В. Б. Вишківська, С. А. Кушнірук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 64. - С. 44-48. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23930
dc.description.abstract У статті досліджується проблема формування професійної компетентності майбутніх учителів, готових працювати в умовах швидких інформаційно-технологічних змін, шляхом проектування студентами індивідуальних освітніх траєкторій; з’ясовується сутність категорій "готовність", "професійна компетентність", "індивідуальна освітня траєкторія", аналізуються основні елементи освітньої парадигми (цінності, мотиви, норми, мета, позиції учасників навчального процесу, форми і методи, засоби, контроль і оцінка), які мають бути враховані під час її побудови. Актуалізуються провідні тенденції розвитку професійної підготовки майбутніх учителів на етапі розбудови Нової української школи. Наголошується на перспективності обґрунтованої І. Зязюном логіки становлення вчителя-професіонала та на виключній значущості думки про те, що смислом педагогічної професії є орієнтація на людину як найвищу суспільну цінність. ua
dc.description.abstract В статье исследуется проблема формирования профессиональной компетентности будущих учителей, готовых работать в условиях быстрых информационно-технологических изменений, путем проектирования студентами индивидуальных образовательных траекторий; выясняется сущность категорий "готовность", "профессиональная компетентность", "индивидуальная образовательная траектория", анализируются основные элементы образовательной парадигмы (ценности, мотивы, нормы, цели, позиции участников учебного процесса, формы и методы, средства, контроль и оценка), которые должны быть учтены при ее построении. Актуализируются ведущие тенденции развития профессиональной подготовки будущих учителей на этапе развития Новой украинской школы. Отмечается перспективность обоснованной И. Зязюном логики становления учителя-профессионала и исключительная значимость мысли о том, что смыслом педагогической профессии является ориентация на человека как высшую общественную ценность. ua
dc.description.abstract The article is researched the problem of forming the professional competence of future teachers, who are ready to work in the conditions of rapid information and technological changes, by designing students individual educational trajectories; the essence of the categories "readiness", "professional competence", "individual educational trajectory" is analyzed, the main elements of the educational paradigm are analyzed (values, motives, norms, goals, positions of participants in the educational process, forms and methods, tools, monitoring and evaluation) The leading trends in the development of professional training for future teachers are being updated at the stage of development of the New Ukrainian School. The perspective of the reasoned logic of I. Zazun of the formation of a professional teacher and the exceptional importance of the idea, that the meaning of the pedagogical profession is the orientation toward man as the highest social value is noted. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject професійна готовність ua
dc.subject компетентність ua
dc.subject професійна діяльність ua
dc.subject індивідуальна освітня траєкторія ua
dc.subject Нова українська школа ua
dc.subject самопідготовка ua
dc.subject самореалізація ua
dc.subject профессиональная готовность ua
dc.subject компетентность ua
dc.subject профессиональная деятельность ua
dc.subject индивидуальная образовательная траектория ua
dc.subject Новая украинская школа ua
dc.subject самоподготовка ua
dc.subject самореализация ua
dc.subject professional readiness ua
dc.subject competence ua
dc.subject professional activity ua
dc.subject individual educational trajectory ua
dc.subject New Ukrainian school ua
dc.subject self-training ua
dc.subject self-realization ua
dc.subject.classification 37.011.3–051 (477) ua
dc.title До проблеми формування професійної компетентності вчителя нової української школи ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу