Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методологічні засади проблеми формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бадер, С. О.
dc.date.accessioned 2019-03-29T10:55:23Z
dc.date.available 2019-03-29T10:55:23Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Бадер, С. О. Методологічні засади проблеми формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів / С. О. Бадер // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 64. - С. 10-15. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23918
dc.description.abstract Стаття присвячена проблемі формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів у процесі професійної підготовки. Визначено провідні наукові підходи до вирішення проблеми на філософському (ціннісно-смислова парадигма), загальнонауковому (системний та синергетичний підходи), конкретно-науковому (особистісний, рефлексивно-діяльнісний, компетентнісний, середовищний підходи) та технологічному (герменевтичний підхід) рівнях. Доведено, що, по-перше, процес формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів являє собою систему взаємопов’язаних компонентів; по-друге, формування ціннісно-смислових орієнтацій можливе лише в спеціально організованому середовищі, де стосунки в системі "викладач – студент" є суб’єктними, наповненими смислом; по-третє, ціннісно-смислові орієнтації формуються лише в процесі професійної діяльності; по-четверте, використання текстів різних типів сприятиме формуванню ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів. ua
dc.description.abstract Статья посвящена проблеме формирования ценностно-смысловых ориентаций будущих воспитателей в процессе профессиональной подготовки. Определены главные научные подходы к решению проблемы на философском (ценностно-смысловая парадигма), общенаучном (системный и синергетический), конкретно-научном (личностный, рефлексивно-деятельностный, компетентностный, средовой подходы) и технологическом (герменевтический подход) уровнях. Доказано, что, во-первых, процесс формирования ценностно-смысловых ориентаций будущих воспитателей представляет собой систему взаимосвязанных компонентов; во-вторых, формирование ценностно-смысловых ориентаций возможно только в специально организованной среде, где взаимоотношения в системе "преподаватель – студент" являются субъектными, наполненными смыслом; в-третьих, ценностно-смысловые ориентации формируются только в процессе профессиональной деятельности; в-четвертых, использование текстов разных типов способствует формированию ценностно-смысловых ориентаций будущих воспитателей. ua
dc.description.abstract The article is devoted to the problem of formation of value-semantic orientations of future educators in the process of professional training. The main scientific approaches to solving the problem on the philosophical (value-semantic paradigm), general scientific (systemic and synergistic), specific scientific (personal, reflexive-activity, competence, environmental approaches) and technological (hermeneutic approach) levels are determined. It is proved that, firstly: the process of formation of value-semantic orientations of future educators is a system that consists of interrelated components; secondly: the formation of value-semantic orientations is possible only in a specially organized environment, where the relationships in the "teacher – student" system are subjective, filled with meaning; thirdly: value-semantic orientations are formed only in the process of professional activity; fourthly: the use of texts of different types contributes to the formation of value-semantic orientations of future educators. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject цінності ua
dc.subject ціннісно-смислові орієнтації ua
dc.subject майбутні вихователі ua
dc.subject процес професійної підготовки ua
dc.subject ціннісно-смислова парадигма в освіті ua
dc.subject системний ua
dc.subject синергетичний ua
dc.subject особистісний ua
dc.subject рефлексивно-діяльнісний ua
dc.subject компетентнісний ua
dc.subject середовищний ua
dc.subject герменевтичний підходи ua
dc.subject ценности ua
dc.subject ценностно-смысловые ориентации ua
dc.subject будущие воспитатели ua
dc.subject процесс профессиональной подготовки ua
dc.subject ценностно-смысловая парадигма в образовании ua
dc.subject системный ua
dc.subject синергетический ua
dc.subject личностный ua
dc.subject рефлексивно-деятельностный ua
dc.subject компетентностный ua
dc.subject средовой ua
dc.subject герменевтический подходы ua
dc.subject values ua
dc.subject value-meaning orientations ua
dc.subject future educators ua
dc.subject process of professional training ua
dc.subject value-semantic paradigm in education ua
dc.subject systemic ua
dc.subject synergetic ua
dc.subject personal ua
dc.subject reflexive-activity ua
dc.subject competence ua
dc.subject environment ua
dc.subject hermeneutic approaches ua
dc.subject.classification 373.016:003–028.31 ua
dc.title Методологічні засади проблеми формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу