ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бадер, С. О. | |
dc.date.accessioned | 2019-03-29T10:55:23Z | |
dc.date.available | 2019-03-29T10:55:23Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Бадер, С. О. Методологічні засади проблеми формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів / С. О. Бадер // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 64. - С. 10-15. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23918 | |
dc.description.abstract | Стаття присвячена проблемі формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів у процесі професійної підготовки. Визначено провідні наукові підходи до вирішення проблеми на філософському (ціннісно-смислова парадигма), загальнонауковому (системний та синергетичний підходи), конкретно-науковому (особистісний, рефлексивно-діяльнісний, компетентнісний, середовищний підходи) та технологічному (герменевтичний підхід) рівнях. Доведено, що, по-перше, процес формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів являє собою систему взаємопов’язаних компонентів; по-друге, формування ціннісно-смислових орієнтацій можливе лише в спеціально організованому середовищі, де стосунки в системі "викладач – студент" є суб’єктними, наповненими смислом; по-третє, ціннісно-смислові орієнтації формуються лише в процесі професійної діяльності; по-четверте, використання текстів різних типів сприятиме формуванню ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів. | ua |
dc.description.abstract | Статья посвящена проблеме формирования ценностно-смысловых ориентаций будущих воспитателей в процессе профессиональной подготовки. Определены главные научные подходы к решению проблемы на философском (ценностно-смысловая парадигма), общенаучном (системный и синергетический), конкретно-научном (личностный, рефлексивно-деятельностный, компетентностный, средовой подходы) и технологическом (герменевтический подход) уровнях. Доказано, что, во-первых, процесс формирования ценностно-смысловых ориентаций будущих воспитателей представляет собой систему взаимосвязанных компонентов; во-вторых, формирование ценностно-смысловых ориентаций возможно только в специально организованной среде, где взаимоотношения в системе "преподаватель – студент" являются субъектными, наполненными смыслом; в-третьих, ценностно-смысловые ориентации формируются только в процессе профессиональной деятельности; в-четвертых, использование текстов разных типов способствует формированию ценностно-смысловых ориентаций будущих воспитателей. | ua |
dc.description.abstract | The article is devoted to the problem of formation of value-semantic orientations of future educators in the process of professional training. The main scientific approaches to solving the problem on the philosophical (value-semantic paradigm), general scientific (systemic and synergistic), specific scientific (personal, reflexive-activity, competence, environmental approaches) and technological (hermeneutic approach) levels are determined. It is proved that, firstly: the process of formation of value-semantic orientations of future educators is a system that consists of interrelated components; secondly: the formation of value-semantic orientations is possible only in a specially organized environment, where the relationships in the "teacher – student" system are subjective, filled with meaning; thirdly: value-semantic orientations are formed only in the process of professional activity; fourthly: the use of texts of different types contributes to the formation of value-semantic orientations of future educators. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | цінності | ua |
dc.subject | ціннісно-смислові орієнтації | ua |
dc.subject | майбутні вихователі | ua |
dc.subject | процес професійної підготовки | ua |
dc.subject | ціннісно-смислова парадигма в освіті | ua |
dc.subject | системний | ua |
dc.subject | синергетичний | ua |
dc.subject | особистісний | ua |
dc.subject | рефлексивно-діяльнісний | ua |
dc.subject | компетентнісний | ua |
dc.subject | середовищний | ua |
dc.subject | герменевтичний підходи | ua |
dc.subject | ценности | ua |
dc.subject | ценностно-смысловые ориентации | ua |
dc.subject | будущие воспитатели | ua |
dc.subject | процесс профессиональной подготовки | ua |
dc.subject | ценностно-смысловая парадигма в образовании | ua |
dc.subject | системный | ua |
dc.subject | синергетический | ua |
dc.subject | личностный | ua |
dc.subject | рефлексивно-деятельностный | ua |
dc.subject | компетентностный | ua |
dc.subject | средовой | ua |
dc.subject | герменевтический подходы | ua |
dc.subject | values | ua |
dc.subject | value-meaning orientations | ua |
dc.subject | future educators | ua |
dc.subject | process of professional training | ua |
dc.subject | value-semantic paradigm in education | ua |
dc.subject | systemic | ua |
dc.subject | synergetic | ua |
dc.subject | personal | ua |
dc.subject | reflexive-activity | ua |
dc.subject | competence | ua |
dc.subject | environment | ua |
dc.subject | hermeneutic approaches | ua |
dc.subject.classification | 373.016:003–028.31 | ua |
dc.title | Методологічні засади проблеми формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів | ua |
dc.type | Article | ua |