ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Статкевич, О. К. | |
dc.date.accessioned | 2019-03-29T10:52:23Z | |
dc.date.available | 2019-03-29T10:52:23Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Статкевич, О. К. Развитие читательских умений студентов при доминантном использовании мобильных технологий при обучении иностранному языку / О. К. Статкевич // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 60, т. 2. – С. 147-150. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23916 | |
dc.description.abstract | В статье изучается проблема развития читательских умений студентов при доминантном использовании мобильных технологий при обучении иностранному языку. Устанавливаются основные цели профессиональной подготовки студентов: развитие и формирование читательской компетенции. Раскрываются факторы успешности обучения профессиональному чтению на иностранном языке, а именно: направленность обучения чтению как виду речевой де- ятельности на решение определенных коммуникативных задач познавательного или практического характера; направленность чтения на получение информации; использование для чтения текстов реальных языковых произведений, которые имеют все признаки текста как единицы коммуникации; приближение к реальным условиям чтения задач, которые студенты получают перед чтением текстов; профессиональная значимость содержания текстов и их привлекательность для студентов; направленность чтения на понимание и осмысление прочитанного. В статье определяется уровень сформированности читательской компетенции. Рассматриваются также потенциальные ситуации чтения, в которых может оказаться специалист. Благодаря анализу последних исследований методистов в статье раскрываются причины снижения качества чтения; определяются основные правила при отборе текстов для чтения, устанавливаются цели для разработки тестовых заданий к текстам для чтения. Кроме того, предлагаются основные виды тестовых заданий для таких видов чтения, как ознакомительное, поисковое, просмотровое, изучающее. Определяется степень зрелости чтения студентов в неязыковых вузах. Рассматриваются трудности при подборе и использовании задач при обучении видам чтения. Предлагается практическое применение читательских умений при интенсивном использовании мобильных технологий. | ua |
dc.description.abstract | У статті вивчається проблема розвитку читацьких умінь студентів при домінантному використанні мобільних технологій під час навчання іноземній мові. Установлюються основні цілі професійної підготовки студентів: розвиток та формування читацької компетенції. Розкриваються фактори успішності навчання професійному читанню іноземною мовою, а саме: спрямування навчання читанню як виду мовленнєвої діяльності на вирішення певних комунікативних задач пізнавального або практичного характеру; спрямування читання на отримання інформації; використання для читання текстів реальних мовних творів, які мають усі ознаки тексту як одиниці комунікації; наближення до реальних умов читання завдань, які студенти отримують перед читанням текстів; професійна значущість змісту текстів та їх привабливість для студентів; спрямування читання на розуміння й осмислення прочитаного. У статті визначається рівень сформованості читацької компетенції. Розглядаються також потенційні ситуації читання, в яких може опинитися фахівець. Завдяки аналізу останніх досліджень методистів у статті розкриваються причини зниження якості читання; визначаються основні правила відбору текстів для читання, установлюються цілі для розроблення тестових завдань до текстів із читання. Крім того, пропонуються основні види тестових завдань для таких видів читання, як ознайомлювальне, пошукове, оглядове, вивчаюче. Визначається ступінь зрілості читання студентів у немовних ВНЗ. Розглядаються труднощі підбору й використання завдань під час навчання видам читання. Пропонується практичне застосування читацьких умінь під час інтенсивного використання мобільних технологій. | ua |
dc.description.abstract | The article examines the problem of developing students' reading skills under dominant use of mobile technologies in teaching a foreign language. The main objectives of students' professional training are set, such as the development and formation of reading competence. The factors of the success of training for professional reading in a foreign language are revealed, namely: the direction of teaching reading as a form of speech activity to solve certain communicative tasks of a cognitive or practical nature; direction of reading on obtaining information; using texts of real linguistic works for reading that have all the signs of text as a unit of communication; approximation of the tasks that students receive before reading texts to the real conditions; the professional significance of the text content and their attractiveness for students; directing reading to understanding and comprehension of the read. The article defines the level of formation of reading competence, potential reading situations in which a specialist may appear are also considered. Due to the analysis of recent researches of methodologists performed in the article, the reasons for lowering the quality of reading are revealed; the basic rules for selecting texts for reading are established, goals for the development of test tasks for reading texts are set. In addition, the main types of test tasks are offered for such types of reading as scanning, searching, skimming, and studying reading. The degree of maturity of student reading in non-linguistic higher educational establishments is determined. The difficulty in selecting and using tasks in teaching different types of reading is considered. Practical application of reading skills with the intensive use of mobile technologies is offered. | ua |
dc.language.iso | ru | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | развитие читательских умений | ua |
dc.subject | использование мобильных технологий | ua |
dc.subject | читательская компетенция | ua |
dc.subject | ситуации чтения | ua |
dc.subject | причины снижения качества чтения | ua |
dc.subject | тестовые задания | ua |
dc.subject | виды чтения | ua |
dc.subject | степень зрелости чтения | ua |
dc.subject | розвиток читацьких умінь | ua |
dc.subject | використання мобільних технологій | ua |
dc.subject | читацька компетенція | ua |
dc.subject | ситуації читання | ua |
dc.subject | причини зниження якості читання | ua |
dc.subject | тестові завдання | ua |
dc.subject | види читання | ua |
dc.subject | ступінь зрілості читання | ua |
dc.subject | development of reading skills | ua |
dc.subject | use of mobile technologies | ua |
dc.subject | reader competence | ua |
dc.subject | reading situation | ua |
dc.subject | reasons for the decline quality of reading | ua |
dc.subject | test tasks | ua |
dc.subject | types of reading | ua |
dc.subject | degree of maturity of reading | ua |
dc.subject.classification | 811.111. 378.147 | ua |
dc.title | Развитие читательских умений студентов при доминантном использовании мобильных технологий при обучении иностранному языку | ua |
dc.title.alternative | Розвиток читацьких умінь студентів при домінантному використанні мобільних технологій під час навчання іноземній мові | ua |
dc.type | Article | ua |