Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Митцева, О. С.
dc.date.accessioned 2019-03-29T10:49:05Z
dc.date.available 2019-03-29T10:49:05Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Митцева, О. С. Класифікація типів іміджу / О. С. Митцева // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 63. – С. 121-124. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23914
dc.description.abstract У статті порушено проблему систематизації типів іміджу відповідно до різних критеріїв: емоційне забарвлення; базисні підстави; цільова установка; ступінь раціональності; кінцевий результат; функціонування; призначення особистості; кількість суб’єктів; характер соціальної діяльності; диференціація сфери професійної діяльності; соціально-демографічні характеристики; культурний контекст. На основі аналізу наукової літератури визначено типи іміджу, які характеризують особливості професійного іміджу фахівця з інформаційних технологій (цілісність, узгодженість, керованість, зумовленість, відповідність, суб’єктність, поєднання внутрішніх і зовнішніх чинників), що сприяють конкурентоспроможності і досягненню успіху у створенні професійного іміджу на рівні особистості, організації і ринку послуг. ua
dc.description.abstract The article raises the problem of systematization of image types according to different criteria: emotional coloration; basis grounds; target installation; degree of rationality; the end result; functioning; appointment of an individual; the number of subjects; the nature of social activity; differentiation of the sphere of professional activity; socio-demographic characteristics; cultural context. On the basis of the analysis of scientific literature, various types of image are systematized in accordance with the following criteria: emotional color; basic grounds; goal sets; the degree of rationality; different variants; the end result; functioning; appointment of an individual; the nature of social activity; differentiation of the sphere of professional activity; socio-demographic characteristics; cultural context. The identified types of image characterize the peculiarities of the professional image of a specialist in information technology (integrity, consistency, controllability, conditionality, conformity, subjectivity, combination of internal and external factors), which promotes competitiveness and success in creating a professional image at the level of personality, organization and market services. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject професійний імідж ua
dc.subject класифікація ua
dc.subject критерій ua
dc.subject особливості ua
dc.subject особистість ua
dc.subject фахівець з інформаційних технологій ua
dc.subject professional image ua
dc.subject classification ua
dc.subject criterion ua
dc.subject features ua
dc.subject personality ua
dc.subject ІT specialist ua
dc.subject.classification 37.013: 378 ua
dc.title Класифікація типів іміджу ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу