ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Мартинець, Л. А. | |
dc.date.accessioned | 2019-03-28T14:35:25Z | |
dc.date.available | 2019-03-28T14:35:25Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Мартинець, Л. А. Система управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів / Л. А. Мартинець // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 63. – С. 111-117. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23904 | |
dc.description.abstract | У статті розкривається система управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів. Під систе- мою управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів у загальноосвітньому навчальному закладі ро- зуміється концептуальний інструмент управлінських впливів на складники освітнього середовища професійного роз- витку вчителів загальноосвітнього навчального закладу. До складників системи належать концептуально-цільовий, організаційно-управлінський, змістово-технологіч- ний і оцінювально-результативний. Концептуально-цільовий складник містить мету і завдання, методологічні під- ходи, закономірності та принципи управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів. Організацій- но-управлінський складник містить суб’єкт, об’єкт і функції управління. Змістово-технологічний складник містить організаційно-педагогічні умови, етапи технології управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів. Оцінювально-результативний складник поєднує параметри, фактори, критерії, що розкриваються через факторно- критеріальну модель управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів, рівні (високий, достатній, середній, низький) і кінцевий результат. | ua |
dc.description.abstract | The article reveals the management system of the educational environment of the teachers’ professional development. A conceptual tool of managerial impacts on the components of the educational environment of the teachers’ professional development of a comprehensive educational institution is understood under the management system of the educational environment of the teachers’ professional development in a comprehensive educational institution. The components of the system are as follows: conceptual-purpose, organizational-managerial, content-technological and evaluative-effective. The conceptual-purpose component contains goals and objectives, methodological approaches, regularities and principles of managing the educational environment of the teachers’ professional development. The organizational- managerial component contains the subject, object and management functions. The content-technological component contains the organizational and pedagogical conditions, the stages of managing technology for the educational environment of the teachers’ professional development. The evaluation-effective component combines parameters, factors, criteria, which are revealed through the factor-criterial model of management of the educational environment of teachers’ professional development, levels (high, sufficient, medium, low) and the final result. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | професійний розвиток | ua |
dc.subject | система | ua |
dc.subject | суб’єкти управління | ua |
dc.subject | структура управління | ua |
dc.subject | моделювання | ua |
dc.subject | освітнє середовище | ua |
dc.subject | ефективність | ua |
dc.subject | development | ua |
dc.subject | system | ua |
dc.subject | subjects of management | ua |
dc.subject | management structure | ua |
dc.subject | modeling | ua |
dc.subject | educational environment | ua |
dc.subject | efficiency | ua |
dc.subject.classification | 37.013.2:373.5.091 | ua |
dc.title | Система управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів | ua |
dc.type | Article | ua |