Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Система управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мартинець, Л. А.
dc.date.accessioned 2019-03-28T14:35:25Z
dc.date.available 2019-03-28T14:35:25Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Мартинець, Л. А. Система управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів / Л. А. Мартинець // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 63. – С. 111-117. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23904
dc.description.abstract У статті розкривається система управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів. Під систе- мою управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів у загальноосвітньому навчальному закладі ро- зуміється концептуальний інструмент управлінських впливів на складники освітнього середовища професійного роз- витку вчителів загальноосвітнього навчального закладу. До складників системи належать концептуально-цільовий, організаційно-управлінський, змістово-технологіч- ний і оцінювально-результативний. Концептуально-цільовий складник містить мету і завдання, методологічні під- ходи, закономірності та принципи управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів. Організацій- но-управлінський складник містить суб’єкт, об’єкт і функції управління. Змістово-технологічний складник містить організаційно-педагогічні умови, етапи технології управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів. Оцінювально-результативний складник поєднує параметри, фактори, критерії, що розкриваються через факторно- критеріальну модель управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів, рівні (високий, достатній, середній, низький) і кінцевий результат. ua
dc.description.abstract The article reveals the management system of the educational environment of the teachers’ professional development. A conceptual tool of managerial impacts on the components of the educational environment of the teachers’ professional development of a comprehensive educational institution is understood under the management system of the educational environment of the teachers’ professional development in a comprehensive educational institution. The components of the system are as follows: conceptual-purpose, organizational-managerial, content-technological and evaluative-effective. The conceptual-purpose component contains goals and objectives, methodological approaches, regularities and principles of managing the educational environment of the teachers’ professional development. The organizational- managerial component contains the subject, object and management functions. The content-technological component contains the organizational and pedagogical conditions, the stages of managing technology for the educational environment of the teachers’ professional development. The evaluation-effective component combines parameters, factors, criteria, which are revealed through the factor-criterial model of management of the educational environment of teachers’ professional development, levels (high, sufficient, medium, low) and the final result. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject професійний розвиток ua
dc.subject система ua
dc.subject суб’єкти управління ua
dc.subject структура управління ua
dc.subject моделювання ua
dc.subject освітнє середовище ua
dc.subject ефективність ua
dc.subject development ua
dc.subject system ua
dc.subject subjects of management ua
dc.subject management structure ua
dc.subject modeling ua
dc.subject educational environment ua
dc.subject efficiency ua
dc.subject.classification 37.013.2:373.5.091 ua
dc.title Система управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу