Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Історичні виміри виконавства на мідних духових інструментах: педагогічний аспект

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Латко, В. Б.
dc.date.accessioned 2019-03-28T14:23:05Z
dc.date.available 2019-03-28T14:23:05Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Латко, В. Б. Історичні виміри виконавства на мідних духових інструментах : педагогічний аспект / В. Б. Латко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 63. – С. 99-102. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23896
dc.description.abstract У статті розкриваються основні етапи розвитку виконавства на мідних духових інструментах. Висвітлюється питання становлення інструментарію сучасного типу. Підкреслюється провідне значення змін, що припадають на XIX ст., коли не лише створюються умови для трансформації самих мідних інструментів, як-от труби та валторни, а й формування нових (туби). Зазначається провідний вплив конструктивних змін інструмента на формування нового репертуару. Вказується низка проблемних аспектів, що постають перед сучасними виконавцями, як-от гра творів, призначених для інструментів попереднього типологічного різновиду – натуральних, а не хроматичних. Виконання барокових творів в їх автентичному вигляді тривалий час сприймалось як певна недосяжна мета, для вирішення якої було зроблено копії оригінальних інструментів. Сучасний виконавець, що грає на мідних духових інструментах, має володіти комплексом навичок, які допоможуть відтворювати твори, написані в різні історичні епохи, та вірно їх інтерпретувати. ua
dc.description.abstract The article reveals the main stages of the development of performing on brass instruments. The question of the development of modern instruments is discussed. The leading significance of the changes in the 19th century is emphasized, when not only conditions are created for the transformation of some brass instruments, for example, pipes and horns, but also the formation of new – tubes. The leading importance of constructive changes of the instrument to the formation of a new repertoire is noted. It points out a number of problematic aspects facing contemporary performers – for example, the play of works intended for instruments of the previous typological variety – natural rather than chromatic. The execution of Baroque works in their authentic form for a long period was perceived as an unattainable goal, for the solution of which copies of the original instruments were made. A modern performer who plays on brass instruments must possess a complex of skills that will help reproduce works written in different historical epochs and correctly interpret them. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject мідні духові інструменти ua
dc.subject виконавець ua
dc.subject конструктивна трансформація інструменту ua
dc.subject натуральні інструменти ua
dc.subject хроматичні інструменти ua
dc.subject brass instruments ua
dc.subject performer ua
dc.subject constructive instrument transformation ua
dc.subject natural instruments ua
dc.subject chromatic instruments ua
dc.subject.classification 681.818.1/.4 ua
dc.title Історичні виміри виконавства на мідних духових інструментах: педагогічний аспект ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics