Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особливості реалізації проектної технології навчання у початковій школі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Купчак, С. Б.
dc.date.accessioned 2019-03-28T14:20:33Z
dc.date.available 2019-03-28T14:20:33Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Купчак, С. Б. Особливості реалізації проектної технології навчання у початковій школі / С. Б. Купчак // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 63. – С. 95-98. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23894
dc.description.abstract У статті розкрито особливості проектної технології та її застосування в початковій школі. Актуальність проблеми дослідження зумовлена тим, що в умовах Нової української школи необхідне впровадження інноваційних технологій навчання, зокрема проектної. З цією метою в статті з’ясовано сутність понять “проект” та “проектна технологія”, визначено типи проектів, обґрунтовано значення проектної технології у навчальному процесі. Висвітлено історичні віхи становлення проектної технології. Схарактеризовано специфіку використання проектної технології у навчанні учнів початкової школи. Вказано етапи реалізації проектної технології. Окреслено вимоги до застосування проектної технології. Встановлено роль учителя в організації проектної діяльності молодших школярів. Описані керу- вання вчителем створенням продукту учнівського проекту та особливості його презентації. Зроблено висновки щодо доцільності впровадження проектної технології в освітній процес початкової школи. ua
dc.description.abstract The article reveals the main peculiarities of design technology and its application in elementary school. The urgency of the research problem is due to the fact that in the conditions of the New Ukrainian school it is necessary to introduce the innovative teaching technologies, in particular, the design one. To research the aim, the article clarifies the essence of the concepts of “project” and “project technology”, defines the types of projects and substantiates of importance the design technology in the educational process. The historical milestones of design technology development are highlighted. The specifics of using the design technology in the teaching of elementary school students have been described. The stages of implementation of the project technology are indicated. The requirements for application of design technology have been outlined. The role of the teacher in organization the project activity of junior pupils was established. The author has been described the guide in creating the product of a students’ project and the peculiarities of its presentation. The conclusions about the feasibility of introducing the project technology into the educational process of the elementary school are made. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject проект ua
dc.subject технологія ua
dc.subject проектна технологія ua
dc.subject проектна діяльність ua
dc.subject продукт ua
dc.subject презентація ua
dc.subject початкова школа ua
dc.subject молодші школярі ua
dc.subject project ua
dc.subject technology ua
dc.subject project technology ua
dc.subject project activity ua
dc.subject product ua
dc.subject presentation ua
dc.subject elementary school ua
dc.subject junior schoolchildren ua
dc.subject.classification 373.31: 37.012 ua
dc.title Особливості реалізації проектної технології навчання у початковій школі ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу