ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Соболь, О. М. | |
dc.date.accessioned | 2019-03-28T14:18:51Z | |
dc.date.available | 2019-03-28T14:18:51Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Соболь, О. М. Вплив етнічно-культурних змін на формування ідентичності підлітків / О. М. Соболь // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 60, т. 2. – С. 129-132. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23892 | |
dc.description.abstract | Ця стаття є частиною роботи, необхідної для вивчення того, як етнічно-культурні процеси впливають на формування особистості. Вона направлена на розширення роботи, яка проводиться щодо ідентичності, шляхом вивчення того, як етнічні та культурні варіації впливають на формування особистості, а також включають концепції задоволення ідентичності та незадоволення для трьох галузей тотожності (особистого, міжособистісного та світогляду) на крос-культурному рівні. У цій статті ми також намагалася розширити та вдосконалити наше розуміння взаємозв’язку між соціальними інституціями та почуттям ідентичності на теоретичному рівні, запропонувавши конструктивістську перспективу, яка підкреслює роз’яснення та розуміння зміни особи в мінливому світі. | ua |
dc.description.abstract | This thesis forms part of the work needed to study how sociocultural processes influence identity formation. In the article extended the work that has been done on identity by investigating how ethnic/cultural variation influences the formation of an identity as well as by including the concepts of identity satisfaction and dissatisfaction for three identity domains (personal, interpersonal, and world view) at the cross-cultural level. In the article also sought to enlarge and refine our understanding of the relationship between social institutions and a sense of identity at the theoretical level by proposing a coconstructivist perspective that emphasizes the explanation and understanding of the changing individual in a changing world. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | ідентичність | ua |
dc.subject | особистість | ua |
dc.subject | етнічно-культурні зміни | ua |
dc.subject | підлітки | ua |
dc.subject | США | ua |
dc.subject | identity | ua |
dc.subject | personality | ua |
dc.subject | ethnic and cultural changes | ua |
dc.subject | adolescents | ua |
dc.subject | USA | ua |
dc.subject.classification | 316.722:17.021.2-053.6 | ua |
dc.title | Вплив етнічно-культурних змін на формування ідентичності підлітків | ua |
dc.type | Article | ua |