Метою методичних рекомендацій є: узагальнення теоретичних засад застосування проектних технологій у вищій школі та окреслення напрямів їх упровадження у процес професійної підготовки майбутніх психологів. У теоретичній частині проаналізовано підходи до розуміння методу проектів, його значущі характеристики, вимоги до використання; розглянуто сутність проектної технології у закладах вищої освіти, її переваги у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців, класифікацію навчальних проектів, а також етапи впровадження під час роботи зі студентами-психологами.
Методична частина охопила питання технології підготовки студентами-психологами різних проектів, їх алгоритм та систему оцінювання.
У практичній частині описано практичний досвід (форми, напрями) застосування автором різних видів проектних технологій під час організації практичної професійної підготовки студентів – майбутніх психологів.
Task of methodical recommendations: to analyze the theoretical principles of application of project technologies in high school; directions of implementation of project technologies in the process of training future psychologists to identify and describe.