У статті розглянуто сутність поняття "педагогічні умови" та визначено зміст поняття "педагогічні умови забезпечення формування термінологічної компетентності майбутніх графічних дизайнерів". Визначено, що до педагогічних умов, які сприяють формуванню термінологічної компетентності майбутніх графічних дизайнерів, доцільно віднести: створення позитивного мотиваційного середовища для розвитку позитивного ставлення до використання термінів майбутніми графічними дизайнерами у професійній діяльності; удосконалення змісту навчання у вищих навчальних закладах відповідно до сучасних і прогнозованих тенденцій розвитку професійної діяльності; вплив на розвиток професійно важливих якостей особистості майбутнього графічного дизайнера. Зосереджено увагу на тому, що формування термінологічної компетентності майбутніх фахівців у галузі графічного дизайну сприяє підвищенню ефективності їх професійної підготовки.
В статье рассматривается сущность понятия "педагогические условия" и определяется содержание понятия "педагогические условия обеспечения терминологической компетентности будущих графических дизайнеров". Определено, что к педагогическим условиям, которые способствуют формированию терминологической компетентности, следует отнести: создание позитивной мотивационной среды для развития позитивного отношения к использованию терминов будущими графическими дизайнерами в профессиональной деятельности; усовершенствование содержания образования в вузе в соответствии с современными и прогнозируемыми тенденциями развития профессиональной деятельности; воздействие на развитие профессионально важных качеств личности будущего графического дизайнера. Сосредоточено внимание на том, что формирование терминологической компетентности в отрасли графического дизайна способствует повышению эффективности их профессиональной подготовки.
The essence of the concept "pedagogical conditions" has been described in the article. The content of the concept "pedagogical conditions of formation of the terminological competence of future graphic designers" has been defined. It has been stated that pedagogical conditions that facilitate formation of terminological competence of future graphic designers should include creation of positive motivational environment for developing future graphic designers’ positive attitude to the use of terms in their professional activity; improvement of a higher educational institution’s instructional content in accordance with modern and predicted trends of professional activity development; influencing the development of professionally important personal qualities of a future graphic designer. The article has stressed the importance of formation of the terminological competence for the enhancement of efficiency of professional training of future graphic designers.