Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Впровадження технології розвитку критичного мислення на уроках у початковій школі

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Саєнко, Ю. О.
dc.date.accessioned 2019-03-26T13:26:24Z
dc.date.available 2019-03-26T13:26:24Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Саєнко, Ю. О. Впровадження технології розвитку критичного мислення на уроках у початковій школі / Ю. О. Саєнко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 60, т. 2. – С. 106-109. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23872
dc.description.abstract У статті розглянуто питання впровадження технології розвитку критичного мислення на уроках у початковій школі. Метою модернізації освіти в наш час є створення нової української школи, в якій буде приємно навчатись, і яка даватиме учням не тільки знання, а й уміння застосовувати їх у житті. А це позначатиме одне – нові вимоги до умов реалізації загальноосвітніх програм шкіл передбачають, що основою побудови уроку буде індивідуальність, варіативність та відкритість, де невід’ємною складовою частиною є використання прийомів критичного мислення. Систематичне включення критичного мислення в навчальний процес формує особливий склад мислення і пізнавальної діяльності в учнів початкових класів. Комбінування цих прийомів допомагає досягти і кінцеву мету застосування технології критичного мислення – навчити учнів початкових класів застосовувати цю технологію самостійно, щоб вони мали змогу не боятись висловлювати власну думку та бути відповідальними громадянами, які із задоволенням вчитимуться впродовж усього життя. ua
dc.description.abstract In the article says about questions of introduction of the critical thinking technology development for the primary school. In our time the goal of modernization education is create of the new Ukrainian school, in which it will be pleasant to learn and which will give to pupil not only knowledge, but also the ability to apply them in life. This means one thing: new requirements to the conditions for the implementation of general education programs of schools and the basis for building all lessons will be considered individualities, variability and openness, where the integral part will be the use of critical thinking techniques. The systematic inclusion of critical thinking in the educational process forms a special repository of thinking and cognitive activity of the primary school students. Combining these techniques helps to achieve the ultimate goal of using critical thinking technology– to teach the pupils of primary school to apply this technology on their own so that they cannot be afraid to express their opinions and be responsible citizens who will be happy to learn throughout life. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject критичне мислення ua
dc.subject технологія розвитку критичного мислення ua
dc.subject учні початкової школи ua
dc.subject critical thinking ua
dc.subject technology of development of the critical thinking ua
dc.subject pupils of the primary school ua
dc.subject.classification 373.31:5 ua
dc.title Впровадження технології розвитку критичного мислення на уроках у початковій школі ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics