Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Романов, І. І.
dc.date.accessioned 2019-03-26T11:45:25Z
dc.date.available 2019-03-26T11:45:25Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Романов, І. І. Умови застосування методу кейсів при навчанні іноземних мов / І. І. Романов // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 60, т. 2. – С. 98-102. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23866
dc.description.abstract У статті аналізується проблема застосування методу кейсів під час навчання іноземних мов, зокрема, англійської мови. Також розглядаються умови успішного застосування кейс-методу під час навчання іноземним мовам. Метод кейсів сприяє розвитку у студентів/курсантів комунікативних навичок, розширенню кругозору, формуванню загальних навичок, розвитку самостійної, пошукової діяльності, формуванню естетичних поглядів, підвищення рівня компетентності. Метод кейсів може бути використаний не тільки в якості методу навчання, а й для оцінювання рівня знань. Доцільно застосовувати метод кейсів на просунутих етапах навчання, коли курсанти/студенти вже мають достатній рівень сформованості мовних, пізнавальних та дослідницьких вмінь та навичок. ua
dc.description.abstract Romanov I. I. The usage of case study method in teaching foreign languages This article analyzes the problem of using the case study method in teaching foreign languages, in particular, the English language. Also, the conditions for successful application of the case method during the teaching of foreign languages are considered. The case method promotes the development of communication skills among cadets / students, broadens the outlook, develops common skills, develops independent, search activities, shapes aesthetic views, and raises the level of competence. The case method can be used not only as a method of learning, but also for assessing the level of knowledge. It is advisable to use case studies at advanced stages of learning when cadets / students already have a sufficient level of linguistic, cognitive and research skills ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject метод кейсів ua
dc.subject «case study» ua
dc.subject мовна компетентність ua
dc.subject проблемне навчання ua
dc.subject професійна компетентність ua
dc.subject мотивація ua
dc.subject етапи роботи з кейсом ua
dc.subject принципи створення кейса ua
dc.subject case study method ua
dc.subject case study ua
dc.subject linguistic competence ua
dc.subject problem learning ua
dc.subject professional competence ua
dc.subject motivation ua
dc.subject stages of working with a case ua
dc.subject principles of case creation ua
dc.subject.classification 378.147:811.111 (045) ua
dc.title Умови застосування методу кейсів при навчанні іноземних мов ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу