ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Романов, І. І. | |
dc.date.accessioned | 2019-03-26T11:45:25Z | |
dc.date.available | 2019-03-26T11:45:25Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Романов, І. І. Умови застосування методу кейсів при навчанні іноземних мов / І. І. Романов // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 60, т. 2. – С. 98-102. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23866 | |
dc.description.abstract | У статті аналізується проблема застосування методу кейсів під час навчання іноземних мов, зокрема, англійської мови. Також розглядаються умови успішного застосування кейс-методу під час навчання іноземним мовам. Метод кейсів сприяє розвитку у студентів/курсантів комунікативних навичок, розширенню кругозору, формуванню загальних навичок, розвитку самостійної, пошукової діяльності, формуванню естетичних поглядів, підвищення рівня компетентності. Метод кейсів може бути використаний не тільки в якості методу навчання, а й для оцінювання рівня знань. Доцільно застосовувати метод кейсів на просунутих етапах навчання, коли курсанти/студенти вже мають достатній рівень сформованості мовних, пізнавальних та дослідницьких вмінь та навичок. | ua |
dc.description.abstract | Romanov I. I. The usage of case study method in teaching foreign languages This article analyzes the problem of using the case study method in teaching foreign languages, in particular, the English language. Also, the conditions for successful application of the case method during the teaching of foreign languages are considered. The case method promotes the development of communication skills among cadets / students, broadens the outlook, develops common skills, develops independent, search activities, shapes aesthetic views, and raises the level of competence. The case method can be used not only as a method of learning, but also for assessing the level of knowledge. It is advisable to use case studies at advanced stages of learning when cadets / students already have a sufficient level of linguistic, cognitive and research skills | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | метод кейсів | ua |
dc.subject | «case study» | ua |
dc.subject | мовна компетентність | ua |
dc.subject | проблемне навчання | ua |
dc.subject | професійна компетентність | ua |
dc.subject | мотивація | ua |
dc.subject | етапи роботи з кейсом | ua |
dc.subject | принципи створення кейса | ua |
dc.subject | case study method | ua |
dc.subject | case study | ua |
dc.subject | linguistic competence | ua |
dc.subject | problem learning | ua |
dc.subject | professional competence | ua |
dc.subject | motivation | ua |
dc.subject | stages of working with a case | ua |
dc.subject | principles of case creation | ua |
dc.subject.classification | 378.147:811.111 (045) | ua |
dc.title | Умови застосування методу кейсів при навчанні іноземних мов | ua |
dc.type | Article | ua |