ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Покась, Л. А. | |
dc.contributor.author | Стаднюк, Ю. Ю. | |
dc.date.accessioned | 2019-03-25T11:17:24Z | |
dc.date.available | 2019-03-25T11:17:24Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Покась, Л. А. Модель формування пізнавальних умінь учнів у процесі навчання фізичної географії / Л. А. Покась, Ю. Ю. Стаднюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 60, т. 2. – С. 79-82. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23850 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуто сутність формування пізнавальних умінь у процесі навчання учнів у 6–8 класах. Визначено та описано характерні їм теоретичні, методологічні аспекти. Усі дані систематизовано й запропоновано для розгляду у вигляді моделі формування пізнавальних умінь учнів у процесі навчання фізичної географії. Модель структуровано на складові частини: цільову, змістовно-теоретичну, контрольно-регулятивну та результативну. Визначено взаємозв’язки її структурних компонентів, принципи й умови формування пізнавальних умінь учнів. Проаналізовано систему завдань та етапи їх формування. Охарактеризовано рівні сформованості пізнавальних умінь учнів і критерії оцінювання рівня засвоєння навчального матеріалу шляхом використання творчих завдань. Створена модель дає можливість розглянути основні складові частини процесу формування пізнавальних умінь учнів. | ua |
dc.description.abstract | The article presents essence of formation cognitive skills in the process of studying pupils in 6–8 forms. Their theoretical, methodological aspects characteristic are defined and described. All information systematized and proposed for consideration as a model of formation cognitive skills of pupils in the process of studying Physical Geography. The model structures of components: target, content-theoretical, control-regulative and productive. The structural components interrelations of its, principles and conditions determined for the formation cognitive skills of pupils. The system of tasks and stages of their formation are analyzed. The levels of formation cognitive skills of pupils and criteria for assessing the level of mastering the educational material by using creative tasks are characterized. The model gives an opportunity to consider the main components of the forming process cognitive skills of pupils | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | формування вмінь | ua |
dc.subject | модель | ua |
dc.subject | пізнавальні вміння | ua |
dc.subject | фізична географія | ua |
dc.subject | навчальний процес | ua |
dc.subject | formation of skills | ua |
dc.subject | model | ua |
dc.subject | cognitive skills | ua |
dc.subject | Physical Geography | ua |
dc.subject | process of studying | ua |
dc.subject.classification | 37.091.33:911.2 | ua |
dc.title | Модель формування пізнавальних умінь учнів у процесі навчання фізичної географії | ua |
dc.type | Article | ua |