Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Модель формування пізнавальних умінь учнів у процесі навчання фізичної географії

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Покась, Л. А.
dc.contributor.author Стаднюк, Ю. Ю.
dc.date.accessioned 2019-03-25T11:17:24Z
dc.date.available 2019-03-25T11:17:24Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Покась, Л. А. Модель формування пізнавальних умінь учнів у процесі навчання фізичної географії / Л. А. Покась, Ю. Ю. Стаднюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 60, т. 2. – С. 79-82. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23850
dc.description.abstract У статті розглянуто сутність формування пізнавальних умінь у процесі навчання учнів у 6–8 класах. Визначено та описано характерні їм теоретичні, методологічні аспекти. Усі дані систематизовано й запропоновано для розгляду у вигляді моделі формування пізнавальних умінь учнів у процесі навчання фізичної географії. Модель структуровано на складові частини: цільову, змістовно-теоретичну, контрольно-регулятивну та результативну. Визначено взаємозв’язки її структурних компонентів, принципи й умови формування пізнавальних умінь учнів. Проаналізовано систему завдань та етапи їх формування. Охарактеризовано рівні сформованості пізнавальних умінь учнів і критерії оцінювання рівня засвоєння навчального матеріалу шляхом використання творчих завдань. Створена модель дає можливість розглянути основні складові частини процесу формування пізнавальних умінь учнів. ua
dc.description.abstract The article presents essence of formation cognitive skills in the process of studying pupils in 6–8 forms. Their theoretical, methodological aspects characteristic are defined and described. All information systematized and proposed for consideration as a model of formation cognitive skills of pupils in the process of studying Physical Geography. The model structures of components: target, content-theoretical, control-regulative and productive. The structural components interrelations of its, principles and conditions determined for the formation cognitive skills of pupils. The system of tasks and stages of their formation are analyzed. The levels of formation cognitive skills of pupils and criteria for assessing the level of mastering the educational material by using creative tasks are characterized. The model gives an opportunity to consider the main components of the forming process cognitive skills of pupils ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject формування вмінь ua
dc.subject модель ua
dc.subject пізнавальні вміння ua
dc.subject фізична географія ua
dc.subject навчальний процес ua
dc.subject formation of skills ua
dc.subject model ua
dc.subject cognitive skills ua
dc.subject Physical Geography ua
dc.subject process of studying ua
dc.subject.classification 37.091.33:911.2 ua
dc.title Модель формування пізнавальних умінь учнів у процесі навчання фізичної географії ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу