Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Досвід формування спеціальних компетентностей під час навчання дисципліни "Наукові основи шкільного курсу математики"

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Соколенко, Л. О.
dc.date.accessioned 2019-03-25T09:45:51Z
dc.date.available 2019-03-25T09:45:51Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Соколенко, Л. О. Досвід формування спеціальних компетентностей під час навчання дисципліни "Наукові основи шкільного курсу математики" / Л. О. Соколенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 61. - С. 264-269. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23840
dc.description.abstract Спеціальні компетентності, під якими розуміють володіння власне професійною діяльністю на достатньо високому рівні, здатність проектувати свій подальший професійний розвиток, належать до численних видів фахових компетентностей вчителя. Їх формування у студентів, які опановують спеціальність 014.04 "Середня освіта (Математика)" в університетах, відбувається, зокрема, під час засвоєння дисциплін, на яких шкільний курс математики розглядається з позицій загальних ідей та понять фундаментальних наук, що складають її основу. У даній статті ми описуємо досвід формування спеціальних компетентностей під час навчання дисципліни "Наукові основи шкільного курсу математики" студентів-магістрантів Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка. Визначивши ряд спеціальних компетентностей, ми обґрунтовуємо, ілюструючи їх конкретними прикладами, що саме такими компетентностями повинен володіти вчитель математики, здатний здійснювати професійну діяльність на високому рівні. ua
dc.description.abstract Специальные компетентности, под которыми понимают владение собственно профессиональной деятельностью на достаточно высоком уровне, способность проектировать свое дальнейшее профессиональное развитие, относятся к многочисленным видам профессиональных компетентностей учителя. Их формирование у студентов, овладевающих специальностью 014.04 "Среднее образование (Математика)" в университетах, происходит, в частности, при усвоении дисциплин, на которых школьный курс математики рассматривается с позиций общих идей и понятий фундаментальных наук, составляющих ее основу. В данной статье мы описываем опыт формирования специальных компетентностей при обучении дисциплине "Научные основы школьного курса математики" студентов-магистрантов Национального университета "Черниговский коллегиум" имени Т. Г. Шевченко. Определив ряд специальных компетентностей, мы обосновываем, иллюстрируя их конкретными примерами, что именно такими компетентностями должен обладать учитель математики, способный осуществлять профессиональную деятельность на высоком уровне. ua
dc.description.abstract Special competencies, which are understood to be the possession of their own professional activities at a sufficiently high plant, the ability to design their further professional development, relate to the multiplicity types of professional competencies of the teacher. Their formation at the students who study the specialty 014.04. "Secondary education (Mathematics)" at universities, occurs, in particular, in the mastering of disciplines in which the school course of mathematics is considered from the standpoint of general ideas and concepts of basic sciences that make up its basis. In this article we describe the experience of forming special competencies during the study of the discipline "Scientific Fundamentals of the School Course of Mathematics" of undergraduate students of the National University "Chernihiv Collegium" named after T. G. Shevchenko. Having determined a number of special competencies, we substantiate them by illustrating their concrete examples, what the mathematics teacher should have, exactly, these competences, to be able to carry out professional activities on the high plane. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject спеціальні компетентності ua
dc.subject наукові основи ua
dc.subject шкільний курс математики ua
dc.subject рівняння ua
dc.subject предикат ua
dc.subject функція ua
dc.subject відображення ua
dc.subject специальные компетентности ua
dc.subject научные основы ua
dc.subject школьный курс математики ua
dc.subject уравнение ua
dc.subject функция ua
dc.subject отображение ua
dc.subject special competencies ua
dc.subject scientific foundations ua
dc.subject school mathematics course ua
dc.subject equation ua
dc.subject predicate ua
dc.subject function ua
dc.subject into mapping ua
dc.subject.classification 378.016:51 ua
dc.title Досвід формування спеціальних компетентностей під час навчання дисципліни "Наукові основи шкільного курсу математики" ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу