Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Феномен академічної мобільності в дискурсі евристичності особистості

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Свириденко, Денис Борисович
dc.date.accessioned 2019-03-25T09:21:55Z
dc.date.available 2019-03-25T09:21:55Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Свириденко, Д. Б. Феномен академічної мобільності в дискурсі евристичності особистості / Д. Б. Свиреденко // Гілея. Історичні науки. Філософські науки. Політичні науки : науковий вісник : збірник наукових праць / гол. ред. В. М. Вашевич ; НПУ імені М. П. Драгомнова, Укр. акад. наук. – Київ : ПП «Видавництво «Гілея», 2014. - Вип. 84 (5). - С. 285-289. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23836
dc.description.abstract В статті здійснюється аналіз феномену академічної мобільності з метою пошуку критеріїв оцінки результативності його актуалізації. Висувається теза, що справжня академічна мобільність, на відміну від її формального виду (академічний туризм, виконання формальних ознак академічної мобільності тощо) в якості критерію своєї результативності має приріст евристичності особистості в предметній сфері, який би свідчив про її глибоке включення в обмін академічними та науковими досягненнями, якісну. ua
dc.description.abstract The analysis of academic mobility phenomenon at the context of searching of estimation criteria of one’s actualization is performed at the article. At the article author brings forward an idea that true academic mobility (as distinct from one’s formal forms such as academic tourism or performing of formal attributes of academic mobility) has an increment of heuristic potential of personality at content area. This fact means a deep inclusion of personality into the processes of academic and scientific achievements exchange, improvement of language competences etc. ua
dc.description.abstract В статье проводится анализ феномена академической мобильности с целью поиска критериев оценки результативности его актуализации. Выдвигается тезис, что истинная академическая мобильность, в отличие от её формального вида (академический туризм, выполнение формальных признаков академической мобильности и т.д.) в качестве критерия своей результативности имеет прирост эвристичности личности в предметной сфере, который бы свидетельствовал о глубоком её включении в обмен академическими и научными достижениями, качественную межкультурную коммуникацию, процессы развития языковых компетенций и т.д. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво "Гілея" ua
dc.subject академічна мобільність ua
dc.subject Болонський процес ua
dc.subject евристичність ua
dc.subject європейський простір вищої освіти ua
dc.subject творчість ua
dc.subject academic mobility ua
dc.subject Bologna process ua
dc.subject heuristicity ua
dc.subject European Area of Higher Education ua
dc.subject creativeness. ua
dc.subject академическая мобильность ua
dc.subject Болонский процесс ua
dc.subject эвристичность ua
dc.subject европейское пространство высшего образования ua
dc.subject творчество ua
dc.subject.classification 378.4+ 37.036.5 ua
dc.title Феномен академічної мобільності в дискурсі евристичності особистості ua
dc.title.alternative Phenomenon of academic mobility at the discourse of heuristicity of personality ua
dc.title.alternative Феномен академической мобильности в дискурсе эвристичности личности ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу