Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Концептуальні положення розвитку автономності студентів в умовах інтеграції освітньої та самоосвітньої діяльності у вищій школі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Попов, Р. А.
dc.date.accessioned 2019-03-25T09:02:40Z
dc.date.available 2019-03-25T09:02:40Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Попов, Р. А. Концептуальні положення розвитку автономності студентів в умовах інтеграції освітньої та самоосвітньої діяльності у вищій школі / Р. А. Попов // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 61. - С. 247-252. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23830
dc.description.abstract У статті висвітлюються концептуальні положення розвитку автономності студентів в умовах інтеграції освітньої й самоосвітньої діяльності у вищій школі. З’ясовано, що дослідження теоретичних і практичних аспектів, закономірностей і принципів розвитку автономності студентів дає змогу розв’язувати питання формування цілісної особистості майбутнього фахівця вищої кваліфікації з позиції активності та самостійності як провідних рис його інтегральних і визначальних характеристик. Здійснено розробку концепції розвитку автономності з урахуванням особливостей функціональної взаємодії структурних компонентів системно-дидактичного забезпечення (нормативно-правового, цільового, змістовного, дидактичного, технологічного), призначених для здійснення системного, поетапного освоєння суб’єктами освітньої діяльності дидактичних одиниць у процесі вивчення дисциплін спеціальності відповідно до державного освітнього стандарту. ua
dc.description.abstract В статье освещаются концептуальные положения развития автономности студентов в условиях интеграции образовательной и самообразовательной деятельности в высшей школе. Выяснено, что исследование теоретических и практических аспектов, закономерностей и принципов развития автономности студентов позволяет решать вопросы формирования целостной личности будущего специалиста высшей квалификации с позиции активности и самостоятельности как главных черт его интегральных и определяющих характеристик. Осуществлена разработка концепции развития автономности с учетом особенностей функционального взаимодействия структурных компонентов системно-дидактического обеспечения (нормативно-правового, целевого, содержательного, дидактического, технологического), предназначенных для осуществления системного, поэтапного освоения субъектами образовательной деятельности дидактических единиц в процессе изучения дисциплин специальности в соответствии с государственным образовательным стандартом. ua
dc.description.abstract The article presents conceptual provisions of students’ autonomy development in the context of educational and self-educational activities integration at higher school. It was found that the research of theoretical and practical aspects, patterns and principles of students’ autonomy development gives an opportunity to resolve the issues of a future high-qualified specialist’s integral personality formation from the prospective of activeness and self-sufficiency, which are considered as major integral characteristics. We have elaborated the concept of autonomy development, accounting for the peculiarities of functional interaction of structural components of the systematic and didactic support (regulatory, purposive, conceptual, didactic, technological) designed to secure systematic, gradual mastering of didactic units by the subjects of educational activities within the process of studying disciplines required by their specialities according to the state educational standard. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject концептуальні положення ua
dc.subject розвиток ua
dc.subject автономність ua
dc.subject студент ua
dc.subject інтеграція ua
dc.subject освітня діяльність ua
dc.subject самоосвітня діяльність ua
dc.subject вища школа ua
dc.subject концептуальные положения ua
dc.subject развитие ua
dc.subject автономность ua
dc.subject интеграция ua
dc.subject образовательная деятельность ua
dc.subject самообразовательная деятельность ua
dc.subject высшая школа ua
dc.subject conceptual provisions ua
dc.subject development ua
dc.subject autonomy ua
dc.subject student ua
dc.subject integration ua
dc.subject educational activity ua
dc.subject self-educational activities ua
dc.subject higher school ua
dc.subject.classification 37.091.313-057.87 ua
dc.title Концептуальні положення розвитку автономності студентів в умовах інтеграції освітньої та самоосвітньої діяльності у вищій школі ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу