Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теоретичні засади проблеми розвитку творчого потенціалу майбутніх хореографів у закладах вищої освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Капустінский, К. В.
dc.date.accessioned 2019-03-22T14:24:06Z
dc.date.available 2019-03-22T14:24:06Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Капустінский, К. В. Теоретичні засади проблеми розвитку творчого потенціалу майбутніх хореографів у закладах вищої освіти / К. В. Капустінский // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 63. – С. 57-61. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23823
dc.description.abstract Стаття присвячена висвітленню теоретичних засад розроблення проблеми розвитку творчого потенціалу май- бутніх хореографів та вчителів хореографії в закладах вищої освіти. На основі аналізу поняття “творчий потенціал особистості” охарактеризовано феномен творчого потенціалу хореографа як інтегративний конструкт, що є сукуп- ністю природних та набутих властивостей особистості, що проявляються через творчі здібності, творчі вміння, психічні процеси, способи творчого мислення та креативної педагогічної діяльності і дозволяють фахівцю-хореографу нестандартно розв’язувати навчально-виховні завдання, спрямовані на формування творчої особистості вихованців. ua
dc.description.abstract The article deals with the representation of theoretical grounds of the problem of developing creative potential of future choreographers and choreography teachers at higher educational institutions. Based on the analysis of ’individual creative potential’ concept, the phenomenon of a choreographer’s creative potential as an integrative construct was characterized, that proved to be a complex of natural and acquired personality skills, having their realization through creative abilities, creative skills, mental processes, creative thinking ways, pedagogical activity ways and thus allowing the specialist-choreographer to solve educational tasks, that are to form a creative personality, in a creative way. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject творчий потенціал особистост ua
dc.subject творчий потенціал фахівця-хореографа ua
dc.subject розвиток ua
dc.subject майбутні хореографи ua
dc.subject заклад вищої освіти ua
dc.subject individual creative potential ua
dc.subject creative potential of a specialist-choreographer ua
dc.subject development ua
dc.subject future choreographers ua
dc.subject higher educational institution ua
dc.subject.classification 378:37.015.31+792.8 ua
dc.title Теоретичні засади проблеми розвитку творчого потенціалу майбутніх хореографів у закладах вищої освіти ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу