Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Модель підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації інтерактивної навчальної взаємодії учнів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Петрик, К. Ю.
dc.date.accessioned 2019-03-22T12:53:29Z
dc.date.available 2019-03-22T12:53:29Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Петрик, К. Ю. Модель підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації інтерактивної навчальної взаємодії учнів / К. Ю. Петрик // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 61. - С. 235-239. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23811
dc.description.abstract У статті розроблено і теоретично обґрунтовано модель підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації інтерактивної навчальної взаємодії учнів, докладно розглянуто та схарактеризовано її структурні компоненти, визначено педагогічні умови ефективної реалізації навчально-виховного процесу, подано схему означеної моделі. Автором доведено, що всі елементи моделі підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації інтер-активної навчальної взаємодії учнів взаємопов’язані і взаємозумовлені, що підтверджує її цілісність і системність. ua
dc.description.abstract В статье разработана и теоретически обоснована модель подготовки будущих учителей начальной школы к организации интерактивного учебного взаимодействия учащихся, подробно рассмотрены и охарактеризованы ее структурные компоненты, определены педагогические условия эффективной реализации учебно-воспитательного процесса, представлена схема указанной модели. Автором доказано, что все элементы модели подготовки будущих учителей начальной школы к организации интерактивного учебного взаимодействия учащихся взаимосвязаны и взаимообусловлены, что подтверждает ее целостность и системность. ua
dc.description.abstract In the article develops and theoretically substantiates the model of training of future primary school teachers to the organization of interactive educational interaction of pupils, elaborates its structural components of it are considered and characterized, pedagogical conditions of effective implementation of the educational process are determined, the scheme of the specified model is provided. The author is proved that all elements of the model of training of future primary school teachers to the organization of interactive educational interaction of pupils are interrelated and interdependent, which confirms its integrity and consistency. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject модель ua
dc.subject моделювання ua
dc.subject структурні компоненти моделі ua
dc.subject мета і результат моделі підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації інтерактивної навчальної взаємодії учнів ua
dc.subject моделирование ua
dc.subject структурные компоненты модели ua
dc.subject цель и результат модели подготовки будущих учителей начальной школы к организации интерактивного учебного взаимодействия учащихся ua
dc.subject model ua
dc.subject modeling ua
dc.subject the structural components of the model ua
dc.subject purpose and result of the model of training of future primary school teachers to the organization of interactive educational interaction of pupils ua
dc.subject.classification 378.011.3–051.147:373.3]:005.963.1 ua
dc.title Модель підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації інтерактивної навчальної взаємодії учнів ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу