Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Організаційна складова частина системи вищої освіти США

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Гаврилюк, Н. М.
dc.date.accessioned 2019-03-22T11:42:44Z
dc.date.available 2019-03-22T11:42:44Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Гаврилюк, Н. М. Організаційна складова частина системи вищої освіти США / Н. М. Гаврилюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 63. – С. 42-45. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23789
dc.description.abstract У статті розглядаються деякі аспекти організаційної складової частини системи вищої освіти США. Йдеться про державні або приватні університети, коледжі вільних мистецтв, громадські або некомерційні коледжі. Наводять- ся дані статистики стосовно рейтингу університетів усього світу. Коледжі та університети в США розглянуто з точки зору цілей: деякі з них можуть зробити акцент на професійну, ділову, інженерну чи технічну, навчальні плани або на навчальні плани гуманітарних наук. Описано ступені, які отримують випускники вищих навчальних закладів США (асоційований ступінь, ступінь бакалавра гуманітарних наук і бакалавра природничих наук, ступінь магістра, докторський ступінь). Виокремлені деякі типи установ, які забезпечують отримання дипломів у США. Описані кри- терії, за якими оцінюють університети та коледжі акредитаційні відомства. Наведено класифікацію університетів залежно від переважання ступенів, що надаються. ua
dc.description.abstract The article examines some aspects of the organizational component of the US higher education system. These are public or private universities, colleges of liberal arts, public or non-profit colleges. Statistics are provided on the ranking of universities around the world. Colleges and universities in the United States are considered in terms of goals: some may focus on professional, business, engineering or technical curricula or on curricula in the humanities. Described are the degrees received by graduates from US higher education institutions (associate degree, bachelor’s degree in humanities and bachelor of natural sciences, master’s degree, doctoral degree). Some types of institutions that provide diplomas in the United States are identified. The criteria for assessment by universities and colleges of accreditation departments are described. The classification of universities is given, depending on the degree of predominance of degrees. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject післяшкільна освіта ua
dc.subject спеціалізована освіта ua
dc.subject коледжі та університети в США ua
dc.subject акредитаційна організація ua
dc.subject дипломи США ua
dc.subject асоційований ступінь ua
dc.subject ступінь бакалавра ua
dc.subject ступінь магістра ua
dc.subject докторський ступінь ua
dc.subject post-secondary education ua
dc.subject specialized education ua
dc.subject colleges and universities in the USA ua
dc.subject accreditation organization ua
dc.subject US diplomas ua
dc.subject associate degree ua
dc.subject bachelor’s degree ua
dc.subject master’s degree ua
dc.subject doctoral degree ua
dc.subject.classification 378.14 ua
dc.title Організаційна складова частина системи вищої освіти США ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics